Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pro svůj rd jsem objednal okna od p.pacandy , 9 oken , 1 x vchodové dveře, 1x hst portal.
Začlo to cenou nabídkou kterou jsem přijel, zaplatil zálohu. a čekal na dodání.
Když navezli okna montážní zjistili špátné zaměření(jejich pracovníkem) a tak mi začli ubouravat stav. otvory. Může se stát.
namotovali Hst portal který se začal prohybat. nedali pdokladní profil(purenit) majitel firmy a montážník ani nevěděli co to je.
purenit jsem objednal a namontoval sám. vše v pořádku.
Hst portal už pří montáži nešel dovírat a tak už přes půl roku žadám majitele a seřízení a majitel jen slibuje že příjede zítra zítra zítra atak dále. Poté z něj vypoadne že neví jaks e to šteluje a tak dále. začlo blbnout i otvíraní okna a dveří(novostavba takže to pracuje) ale chce to seřídít ale bouhžel ani na to nereaguje.
Výroba a montáž plastových oken , dveří a hs portalu
Chci slevu nebo vracení části peněz a hlavně návod na typ oken,dveří a hs potálu které mam abych mohl seřídit
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.
Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let. Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit.
Zhotovitel díla je povinen přijmout reklamaci a vydat spotřebiteli potvrzení o tom, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně případného písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení těchto zákonných povinností může být společnosti udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.