Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.6.2019 jsem si na objednala přes internet na "kuchynskepomucky(ZBOŽÍ ZE SKLADU S.R.O.) zboží v celkové hodnotě 586,-Kč,které jsem ještě ten den zaplatila na účet uvedený v proforma faktuře č.1909007749. Dodnes to je 9.7.2019 jsem neobdržela žádnou zprávu o přijetí platby a termínu doručení zboží. Toto jsem urgovala přes uvedený e-meil : info@kuchynskepomucky.cz.
Krásná vykrajovátka ve tvaru psa a kosti - SLEVA 18% - DOPRAVA ZDARMA 1 65 Kč Silikonový loupač česneku + POŠTOVNÉ ZDARMA 1 15 Kč Forma na výrobu plněných taštiček + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Bílá 1 36 Kč Sáček na pečení brambor v mikrovlnné troubě + POŠTOVNÉ ZDARMA 1 53 Kč Nevysypávací miska pro malé děti + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Modrá 1 91 Kč Dětská miska s přísavkou na stůl + lžíčka + víčko - SLEVA 42% - DOPRAVA ZDARMA Barva: Modrá 1 114 Kč Multifunkční otvírák šroubovacích uzávěrů + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Zelená 1 132 Kč Kulaté silikonové sítko do dřezu + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Modrá Tvar: C 1 54 Kč Pomocník pro vaření vajec + POŠTOVNÉ ZDARMA
O zboží již nemám zájem a žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.