Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Doručení balíků ohlášeno na 12-14 hod. Podle tohoto času jsme se zařídili, PPL řidič zvonil v 10.57 hod (nemohoucí babička ho viděla z okna, neschopná balíky převzít). Řidiči jsme volali v 11.15 hod., sím, že k nám už nepřijede, že "máme šetřit dechem" a obrátit se se stížností na centrálu. Po kontaktu centrály PPL nám bylo oznámeno, že časy uvedené v SMS jsou pouze orientační a balíky už k nám na adresu doručované nebudou a že nám pak napíšou, kam byly balíky složeny. Dnes první negativní recenze, příště tedy budeme preferovat jinou doručovací firmu, na čekání na balík nemáme celý den.
Doručení balíků v čas, který je uveden v SMS.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel by v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měl vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.