Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33979Markovani věci navíc a hrozny přístup paní vedoucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2019, před 6 lety

Petra Bicková

Znění stížnosti

Dobrý den,


dnes 9.7. 2019 mezi 9:30-10:00 jsem byla nakoupit v Bille na sídlišti Šumava v ulici Jana Opletala v Českých Budějovicích.
Uz při placeni jsem si říkala, ze můj základní nakup činí poněkud hodne penez, jelikož byla velká fronta, rychle jsem uklidila nakup a vydala se domu. Az doma v klidu jsem zjistila, ze mi byly naučtovany dvě bedýnky jahod za 220 Kč, které jsem samozřejmě nekupovala a ani jsem nemohla, protože uz ani v sortimentu nejsou.
Po příchodu do obchodu, kdy jsem si vyžádala paní vedoucí, která me také markovala, jsem byla poměrně v šoku. Chovala jsem se slusne, protože jsem si říkala, ze se to muze stát. Paní vedoucí ale na me byla pěkne protivna, jako kdyby to byla moje chyba a hlavně moc dobre věděla místo čeho my ty jahody nauctovala.
Neni to poprvé co se mi tohle v Bille stalo, kdy mi bylo nauctovano vic nez opravdu můj nakup činí, a to se mi velice přestává líbit a jeste k tomu přístup paní vedoucí byl opravdu zarážející. Nedostalo se mi ani žádné omluvy, naopak..
Rozhodla jsem se tedy uz napsat stížnost, protože se nenechám okrádat a ani na sebe nenechám rvat. A věřte mi, ze tohle normálně nedělám, psaní stížnosti neni můj koníček, ale tohle uz je i na me moc a hlavně kolikrát se to stalo..neni to náhoda.
Jmeno paní vedoucí nevim.
Doufám, ze moji stížnost zpracujete a alespoň pro další zákazníky se přístup a tenhle trik s jahodama zlepší.

Děkuji

S přáním hezkého dne

Petra Bicková


Požadované řešení

Nechám na Vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 12:16, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2019 07:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.