Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.5.14 na základě objednávky předáno služební auto do servisu.Během dne storno objednávky ze strany majitele auta(slovenská firma).Na základě storna požadována platba v hotovosti- zaplatila jsem 10 199Kč.Po vyjasnění s majitelem auta přepsána faktura na českou pobočku firmy, provedena platba i s DPH převodem na účet servisu.Oproti protokolu měl servis neprodleně částku vyplacenou v hotovosti vrátit na můj účet.Dodnes se nestalo, vedoucí lže mému zaměstnavateli-údajně vyplaceno, převedeno na účet a platba vrácena.Novinkou je, že si údajně peníze vyzvedla moje dcera(viděl ji, když čekal před mým bydlištěm na platbu v hotovosti).Zfalšoval i její podpis.Než se obrátím na policii, zkusím ještě vaši pomoc.
dvojí platba autoservisu
Vrácení částky 10 199Kč na můj účet.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k situaci, že v tomto vztahu vystupují dva podnikatelské subjekty, nespadá tento spor do předmětu naší činnosti a z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Ke stížnosti pouze doplníme, že čáska měla být vyplacena dohodnutým způsobem. I kdyby společnost vyplatila částku někomu jinému, nezbavilo by jí to povinnosti vrátit částku oprávněnému subjektu. Subjekt by tedy měl prokázat, že bylo plněno dle dohody.