Společnost


Ing. Dagmar Křížová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3398Zadržení částky 10 199Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 11 lety

Václava Karpíšková

Znění stížnosti

Dne 12.5.14 na základě objednávky předáno služební auto do servisu.Během dne storno objednávky ze strany majitele auta(slovenská firma).Na základě storna požadována platba v hotovosti- zaplatila jsem 10 199Kč.Po vyjasnění s majitelem auta přepsána faktura na českou pobočku firmy, provedena platba i s DPH převodem na účet servisu.Oproti protokolu měl servis neprodleně částku vyplacenou v hotovosti vrátit na můj účet.Dodnes se nestalo, vedoucí lže mému zaměstnavateli-údajně vyplaceno, převedeno na účet a platba vrácena.Novinkou je, že si údajně peníze vyzvedla moje dcera(viděl ji, když čekal před mým bydlištěm na platbu v hotovosti).Zfalšoval i její podpis.Než se obrátím na policii, zkusím ještě vaši pomoc.


Produkt

dvojí platba autoservisu


Požadované řešení

Vrácení částky 10 199Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 15:02, před 11 lety

Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k situaci, že v tomto vztahu vystupují dva podnikatelské subjekty, nespadá tento spor do předmětu naší činnosti a z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Ke stížnosti pouze doplníme, že čáska měla být vyplacena dohodnutým způsobem. I kdyby společnost vyplatila částku někomu jinému, nezbavilo by jí to povinnosti vrátit částku oprávněnému subjektu. Subjekt by tedy měl prokázat, že bylo plněno dle dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.