Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zcela zničené rádio - někdo s ním hodil. Obrátil jsem se na dopravní společnost Geis, ta mě odkázala na dodavatele. Dodavatel Electronic-star přislíbil nápravu po spojení s dopravcem. Po uplynutí doby 30 dnů jsem ještě 2x kontaktoval dodavatele, bez úspěchu. Rozbité rádio mám stále u sebe doma.
rádio Auna Columbia TTS6-R-200
výměna rádia za nepoškozené, nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavřel kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využil možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat.
Spotřebitel by tak měl zboží reklamovat. Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
za vzniklé komplikace se velice omlouváme. Objednali jsme Vám kurýra na naše náklady, který 12.7.2019 poškozené zboží vyzvedne a následně Vám za výrobek vrátíme peníze.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo
e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.
S pozdravem Váš tým Electronic-star
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Byl jsem velice spokojen. Zdeněk Slavík Lnáře 69 PSČ 38742