Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den, v březnu tohoto ruku jsem si koupila v AAA České Budějovice ojeté auto.Před podpisem smlouvy mě ujišťovaly že auto je v pořádku že je bez závad.A kdyby se náhodou s autem něco stalo mám u nich pojištění Carlife Garance.Pojištění bylo jednorázové a stálo 9500 Kč.Na smlouvu jsem čekala asi čtyři hodiny.Takže když smlouvu konečně přinesly tak sem jí podepsala a bohužel nečetla.Asi po čtrnácti dnech jsem měla auto poprvé v servisu.Oprava stála kolem 7000 Kč. Jela jsem tedy do AAA vyřídit reklamaci.Reklamaci mi zamítly.Jelikož mám ve smlouvě kategorii D velmi špatný stav auta.Nyní mám auto opět v servisu, v servisu mi zjistily několik závad a z autem doporučily nejezdit.Oprava nyní bude kolem 50000 Kč. Každý den jezdím 32 km do zaměstnání, auto prostě potřebuji.
Bojím se že reklamaci opět zamítnou.
Přece nejde aby mi prodaly auto za 130000 Kč a bylo v takovém stavu.
Co mám dělat?
Děkuji za pomoc
Renaul Scenic 1,9 dci.VIN KOD VF1JMRG0633351283
Oprava v autorizovaném servisu na náklady prodávajícího.
Zrušení smlouvy a se společností již nemít nic společného.
|
Tweet |
Doporučujeme reklamaci uplatnit u prodejce. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Při koupi ojetého vozu je prodejce povinen informovat spotřebitele o všech vadách, o kterých ví (nebo by vzhledem ke své odbornosti vědět měl). Jestliže tuto svou povinnost nesplní, za tyto vady odpovídá. Dále odpovídá ze každé výslovné ujištění o vlastnostech vozu, které se později ukáže být nepravdivým. Odpovědnost za vady se vztahuje k době převzetí vozu.
Vážená paní Chromá,
v úterý Vás kolega z Českých Budějovic zval k nám na pobočku k uplatnění reklamace. Mohla byste prosím s sebou vzít i zprávu zmiňovaného servisu, co vozidlu je? Nebo jste ji kolegům posílala? Děkuji.
Žádáme spotřebitelku o vyjádření se k předmětné stížnosti. V případě, že spotřebitelka nebude reagovat do 10 dnů, stížnost bude z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky uzavřena.
Reklamace mi byla zamítnuta.Jela jsem tedy na pobočku vyjádřit nesouhlas.Stížnost podali na vedení.Do týdne se mi ozvali s tím že mi dají 6000 Kč na opravu automobilu..Co na to říci?? Nesouhlasím.
U ojetých vozů prodávající odpovídá za vady, které jsou na vozu přítomné v době převzetí a o kterých věděl, aniž by spotřebitele upozornil. Prodávající neodpovídá za vady, které odpovídají míře používání nebo opotřebení vozu. Je tedy nutné přihlédnout ke stáří vozu a počtu najetých km.
Není-li dohoda možná, doporučujeme spotřebitelce, aby zvážila účast soudního znalce, který vady objektivně posoudí a měl by být schopný vyčíslit výši slevy vzhledem k výše uvedenému. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit, zda má nadále zájem na dosažení smírného řešení.
Vážená paní Chromá,
byť rozumím Vašemu nesouhlasu, domníváme se, že nabízená částka je adekvátním plněním a je maximální nabídkou. Děkuji.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.