Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 7.7.! jsem nakoupila ve filialce 00763, provozovna 2951, čas 19.50!, c.dokl 7168 a protože na kontrolu paragonu jiz bylo pozde, doma jsme zjistili toto:
Cenovka na mandlovou pastiku byla 12.90 /cena 8.7.?/, na paragonu 17.90 a Míša tvaroh 2x 55ml jsme nakupovali za 9,90 /ověřeno datumove 7.7.na zlute cenovce/, na paragonu 2x16,90!.
Dnes reklamovano a požadováno preuctovani, bylo mi řečeno, ze pobočka uznává reklamaci téhož!!! dne a vedoucí se odmítla se mnou dále bavit, ani vyhledat pripad, ze to jiz nejde a ze
je stížnost vyrizena. Kontakt na centrálu si mám sehnat sama. Toto je můj první pripad takového chování vedouci pobočky provozovny. Myslím, ze byste je měli vyslat do provozoven Lidlu na douceni.
Vyřízení stížnosti je mozne doručit mailem.
V případe, ze vedouci dostali příkaz od manazeru Penny takto postupovat, nezbude nez se obrátit na tisk. Ještě v prodejně me zastavila pani s podobnou zkušenosti, kdy ji jiz v 19.55 do prodejny nepustili a která chce podávat stejnou stížnost.
Metoda, kdy jsou na konci provozní doby uvedeny jiz ceny následujícího dne, pry po 19.hod., neni asi spravna.
S pozdravem J.Škrabalová, Olomouc
Uvedeno v textu
Preuctovani, je jasné, ze o 19,- mi neslo, snad o to, nakupovat dále v Penny.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.