Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3401Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2014, před 11 lety

Iveta Wagnerová

Znění stížnosti

Reklamovala jsem rýžovar zn. Gallet RC 701 (GALRC701)s tím, že vaření rýže v tomto přístroji jsem si představovala tak, že vaření rýže bude probníhat tak, že vložím vodu a rýži do hrnce a po uvaření rýže se hrnec sám vypne a uvařená rýže bude takovám, jaká má být. Jenže - velké zklamání - během celého procesu vaření nadskakuje poklice, dírkou v poklici pára skoro vůbec neprochází protože chrlí po všech stranách poklice a v okolí asi tak 20 cm od hrnce je všude mokro, takže celou dobu jsem jenom utírala okraje hrnce (jak je napsáno v návodu v případě, že pára uniká po stranách poklice), ale opravdu zbytečně. Ve finále je rýže na spodní části spálená, tvrdá a zbytek rýže je jakoby rozvařený. Hrnec jsem dostala jako dárek od kamarádky, která se snažila vybrat nejlepší typ hrnce a vznikla i pro ní nepříjemná situace, že s tím mám teď starosti a rýži si raději vařím v hrnci bez problémů a bez následného uklízení pracovního stolu a čištění cákanců. Včera mi volal zaměstnanec Euronicsu, že znalec usoudil, že poklice nadskakuje v normě, to jsem nevěřila vlastním uším.


Produkt

GALRC701 Rýžovar Gallet RC 701, výr. číslo 2301309, datum prodeje: 13.2.2014, evidenční číslo reklamačního protokolu:84/05/687/Z, reklamační protokol HP 8314017509


Požadované řešení

Vůbec jsem nepochybovala, že by reklamace nebyla uznána a v nejlepším případě jsem si myslela, že mi produkt vymění, aby bylo zřejmé, zda je to opravdu závada pouze na tomto kuse a jiný to nedělá a nebo že je to špatný typ. Ptala jsem se všech svých známých, kteří rýžovary vlastní a ani jednomu toto jejich hrnec nedělá, naopak, všichni, nezávisle na sobě, říkali, že o vaření rýže ani nevědí až do zaznění signálu, že je rýže dovařená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 10:31, před 11 lety

Doporučujeme spotřebiteli, aby si vyžádal od prodávajícího stanovisko znalce. Ve lhůtě šesti měsíců od převzetí zboží, leží důkazní břemeno na prodávajícím, pokud chce reklamaci zamítnout. Jestliže se spotřebitel bude nadále domnívat, že produkt je vadný, doporučujeme, aby si nechal vypracovat vlastní znalecký posudek od nezávislého znalce. Ten by se měl v posudku zabývat povahou a existencí vady. Jestliže znalec potvrdí v posudku, že se jedná o vadu, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 14:48, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.