Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34014Vraceni castky 2247 Kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Alena Karaskova

Znění stížnosti

Dobry den,

Pridavam se k dalsim, kteri si na tuto spolecnost a jeji platebni praktiky stezuji.

V cervnu jsem si zridila premiovy ucet a po mesici mi bylo strezeno 2247 Kc z meho uctu.
Nikde jsem nedala vyslovny souhlas k tomu, aby mohli z meho uctu strhavat penize a penize chci zpet.
Vypoved jsem jiz podala a byla emailem prijata, ale penize mi nevratili.
Sluzbu nevyuzivam a penize chci zpet na ucet.
Jejich chovani je zarazejici a nekorektni.

Dekuji za vasi pomoc!

Karaskova Alena


Produkt

Premiove clenstvi


Požadované řešení

Vraceni castky 2247 Kc na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 11:26, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Pokud by společnost částku strhla na základě neplatné smlouvy, jednalo by se bezdůvodné obohacení, které by byla povinna vydat.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud je spotřebitel přesvědčen, že společnost účtovala poplatek za prodloužení neoprávněně, může se obrátit na svou banku s žádostí o reklamaci platby provedené kartou (služba chargeback). Bližší informace je možné se dočíst zde: https://www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou. V takovém případě je však nutné se připravit na to, že společnost bude požadovat částku zpět a bude ji vymáhat prostřednictvím soukromé agentury, která však bez pravomocného rozhodnutí soudu nemůže činit více, než opakovanými výzvami na spotřebitele "tlačit".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2019 14:54, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2019 16:06, před 6 lety


Alena Karaskova

Dekuji za pomoc. Kontaktovala jsem vyse uvedeneho Michala Hlavacka a cekam na vyjadreni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2019 18:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 06:16, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.