Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34018Hrubé chování vedoucí prodejny Penny v Blovicích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Lenka Juhová

Znění stížnosti

Měla jsem naúčtovanou vyšší cenu zboží,řešila jsem to s p.vedoucí.Jednalo se o zmrzlinu Twister grün od Algidy , na mrazáku byla akční cena 14,90Kč -účtovaly mi plnou cenu 19,90Kč.Vedoucí zjistila, že akce byla do 20.6 dnes je 10.7 ,přes to mi rozdíl vrátila za jeden kus ,po mé připomínce že jich mám 5 mi ,,vylatila ''přeplatek.Hodila mi drobné na zem a ještě byly hrubé,ona i pokladní,že prý si to můžu koupit jinde a dráž,já nemůžu za to že mají na zboží staré akční cenovky 21 dní po skončení akce,jo a tu akční cenovku ani neodstranila.Mimo jiné to nebylo poprvé ,ale vždy jsem to zjistila až doma.


Produkt

Twister grün od Algidy


Požadované řešení

Měly by si udělat pořádek v cenovkách a k zákazníkům se chovat aspoň jako k lidem a né jako k psovi ,kterému hází kost.Také si myslím ,že prostě se omluvit by jí taky nezabilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 10:58, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.