Společnost


Hudla s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3402Neuznaná reklamace telefonu HTC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2014, před 11 lety

Marcela Zoubková

Znění stížnosti

V listopadu 2013 jsem od pana Hudce koupila telefon HTC desire A8181 za 3000,kč tento týden jsem ho kontaktovala telefonicky a emailem kvůli reklamaci-telefon přestal fungovat-na email mi nikdo neodpověděl a telefonicky pan Hudec tvrdil že firma již není jeho že si to mám vyřídit s novým majitelem který se prý jmenuje Dvořák.Kontakt na něj mi ale neposkytl prý ho nemá,ale na email mi pošle údajnou smlouvu s novým majitelem,když jsem se ho zeptala jak je možné že v obch.rejstříku který je aktualizován je psaný stále on odpověděl mi že to není asi přepsané.Smlouvu mi neposlal.Jsem samoživitelka a částka 3000,kč pro mne je dost velký výdaj-telefon dostal můj syn k vánocům.Včera jsem se zastavila v prodejně mob.tel.aby mi pomohli zjistit oč se jedná ,prodavač mi řekl že oprava by byla dražší a mobil má cenu tak 500,kč-prosím o radu jak postupovat nadále abych nepřišla o telefon a peníze.Děkuji Zoubková


Produkt

Telefon HTC desire A8181 -nefunkční


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze abych mohla telefon koupit v solidní firmě kde zákazníkovi prodají to co si zaplatí a nějaké podvodné telefony co vypadají jako nové ale jsou bazarové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 10:11, před 11 lety

Dle ustanovení § 8 zák. č. 304/2013 Sb., o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob, platí, že proti osobě, která právně jedná důvěřujíc údaji zapsanému do veřejného rejstříku, nemá ten, jehož se zápis týká, právo namítnout, že zápis neodpovídá skutečnosti. Doporučujeme reklamaci písemně uplatnit vůči společnosti s žádostí o vystavení reklamačního protokolu. Jestliže prodejce nevystaví nebo nepřijme reklamaci, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:48, před 10 lety

Společnost Hudla s. r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Změna jednatele (společníka) se promítla v rejstříku ke dni 10. 7. 2014. Tato skutečnost nemá vliv na závazky společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.