Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#34029Pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Monika Vilišová

Znění stížnosti

Dneska jsem byla na koupit v Bille v Přerově na Čechové ulici paní prodavačka tam sypala pečivo 2 housky ji spadly na zem čekala jsem že to zvedne a dá na odpis ale jo ona to šla zvednout a dala to zpátky mezi ostatní tak já kupuji pečivo pro dítě a když jsem tohle viděla jsem jí hned měla vynadat ale napadlo mě to později tohle nedělá má v dobrou reklamu vaší prodejně


Požadované řešení

Tak si zjistit kdo tam dneska měl službu o půl 3 v pečivu a dát jí školení o higieně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 10:18, před 6 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci. Podnět je třeba předat příslušné Krajské hygienické stanici podle místa provozovny, které se podnět týká.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.