Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dneska jsem byla na koupit v Bille v Přerově na Čechové ulici paní prodavačka tam sypala pečivo 2 housky ji spadly na zem čekala jsem že to zvedne a dá na odpis ale jo ona to šla zvednout a dala to zpátky mezi ostatní tak já kupuji pečivo pro dítě a když jsem tohle viděla jsem jí hned měla vynadat ale napadlo mě to později tohle nedělá má v dobrou reklamu vaší prodejně
Tak si zjistit kdo tam dneska měl službu o půl 3 v pečivu a dát jí školení o higieně
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci. Podnět je třeba předat příslušné Krajské hygienické stanici podle místa provozovny, které se podnět týká.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.