Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34031Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Libor Čajka

Znění stížnosti

Dobrý den,
přede dvěma dny jsem vyzkoušel Be2 a rozhodl jsem se zkusit službu Premium. V nabídce bylo 99 Kč za roční službu ( okres Hodonín ). K mému překvapení mi však bylo ztrhnuto 4752 Kč. Nikde jsem ani já, ani kamarád neviděli varování.
Ozval jsem se ihned na Be2 s žádostí o vracení platby a zrušení služby Premium, byl jsem však odmítnut s tím že jsem si toho měl všimnout.

Prosím tedy o pomoc s navrácením částky a zrušením služby Premium, o kterou u téhle společnosti rozhodně nemám zájem.

Děkuji.
S pozdravem
Čajka TOP 600


Produkt

Mám účet na jméno Geist.


Požadované řešení

Prosím tedy o pomoc s navrácením částky a zrušením služby Premium, o kterou u téhle společnosti rozhodně nemám zájem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 10:19, před 6 lety

Pokud prodejce uvádí jinou cenu, než je cena skutečná, jedná se o klamavou obchodní praktiku.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2019 14:54, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.7.2019 17:33, před 6 lety


Libor Čajka

Hodnocení:

Komentář: Moc děkuji s pomocí, bez DTestu bych patrně refundaci nedostal. :-) Cajka