Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Již druhý den jsme byla informována od údajném doručení balíku. Zdá se že po proudlouženém víkendu jakoby všichni spali na vavřínech a náš pes se ne a ne dočkat granulí... První den že kurýr dorazí po 8. večerní, asi vtip? Druhý den rozumnější doba avšak řidič se opětovně do Pece nedostal. Je mi jasné že máte problémy s doručováním a nemusí to být nutně chyba řidiče. Ale ocenila bych kdybyste alespoň upozornili na fakt, že nestíháte doručovat balíky včas anebo že se řídič do daného města Pece pod Sněžkou zase nedostavil. Velice mě to mrzí ale se zkušenostmi jako je tato, již nemám ve vaši společnost důvěru jako dřív. Přeji brzké zotavení. Lukášková.
08878740980
Doručení balíku v prvé řadě a včasnou informovanost o výsku problému. Děkuji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.