Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34037Stále nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Kristyna Lukaskova

Znění stížnosti

Již druhý den jsme byla informována od údajném doručení balíku. Zdá se že po proudlouženém víkendu jakoby všichni spali na vavřínech a náš pes se ne a ne dočkat granulí... První den že kurýr dorazí po 8. večerní, asi vtip? Druhý den rozumnější doba avšak řidič se opětovně do Pece nedostal. Je mi jasné že máte problémy s doručováním a nemusí to být nutně chyba řidiče. Ale ocenila bych kdybyste alespoň upozornili na fakt, že nestíháte doručovat balíky včas anebo že se řídič do daného města Pece pod Sněžkou zase nedostavil. Velice mě to mrzí ale se zkušenostmi jako je tato, již nemám ve vaši společnost důvěru jako dřív. Přeji brzké zotavení. Lukášková.


Produkt

08878740980


Požadované řešení

Doručení balíku v prvé řadě a včasnou informovanost o výsku problému. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 08:57, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2019 17:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.