Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34039Neoprávněně naúčtovaný poplatek 500 Kč za Výzvu - Upomínku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 6 lety

Jana Tvrdá

Znění stížnosti

Při pravidelné měsíční platbě jsem omylem použila jiné (staré) číslo účtu a platba tudíž odešla na, jak jsem se dozvěděla, stále aktivní číslo účtu Vaší banky. Jenže platba samozřejmě nebyla evidována. Peníze mi ale z tohoto účtu navráceny nebyly a já jsem si byla jistá, že jsem platbu provedla ve stanovené lhůtě. Za měsíc mi ale přišla výzva i s pokutou 500 Kč za neuhrazenou splátku. Poslala jsem Vaší bance foto z mého výpisu, že jsem dlužnou částku uhradila včas, ale omylem poslala na starý účet. Takže nejen, že jsem nezapomněla dluh uhradit, neměla jsem ani v úmyslu dlužnou částku nezaplatit a také jsem dluh zaplatila včas. Váš bankéř mi řekl, že na základě mých dodaných důkazů moji odeslanou částku dohledá a pošle tam, kam patří. Proto také nechápu, proč musím platit tuto pokutu. Podle data uhrazení je přece jasné, že jsem peníze odeslala.


Požadované řešení

Požaduji oprostit od pokuty, protože se to stalo nedopatřením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 15:24, před 6 lety

Nesprávně provedení platební transakce je třeba reklamovat. Reklamaci je třeba učinit dle zákona o platebním styku vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 13 měsíců od odepsání sporné platby z účtu. U ostatních reklamací je nutné vycházet z obchodních podmínek banky.

Reklamace by měla být vyřízena v souladu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 kalendářních dnů.

Uvedená banka na svých internetových stránkách uvádí následující informaci ohledně reklamace: "Kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@rb.cz."

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 800 900 900 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.