Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3404Neuznaná reklamace X 360 4GB+KINECT+NIKE FITNES

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2014, před 11 lety

VLADISLAVA ŔEZNÍČKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.11.2013 jsem v prodejně ELECTRO WORLD v Ústí nad Labem - provozovna Všebořice zakoupila X 360 4GB + KINECT + NIKE FITNESS za 7.000Kč.
Dne 23.4.2014 byla 1 reklamace:při hraní hry konzole poškrábala disk. 25.4.2014 reklamace zamítnuta:Poškozené CD vzniká pohybem konzole v zapnutém stavu,nebo nečistotou v mechanice.
Dne 7.5.2014 jsem s vyjádřením nesouhlasila,že k poškození disku došlo pohybem konzole a žádala vzhledem k vadě do 6 měsíců podle §616. odstoupení od kupní smlouvy a požadovala vrácení peněz.Dne 1.6.2014 jsem obdržela SMS zprávou:reklamace byla opět zamítnutá a je připravena k vyzvednutí.
S tímto postupem nesouhlasím a zboží jsem na prodejně nevyzvedla. Touto cestou bych Vás chtěla požádat o pomoc při vyřešení mé reklamace daného zboží.
S přáním pěkného dne Vladislava Řezníčková


Produkt

zn:444 Microsoft, sk:550 Gaming Consoles, vč:215026523543, ič:201310286756


Požadované řešení

S postupem reklamačního řádu ELECTRO WORLD nesouhlasím a nejsem spokojena, požaduji odstoupení od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz za herní konzoly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 15:46, před 11 lety

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Důkaz opaku by měl provést prodávající. I přesto, že prodávající nesplnil svou povinnost ve formě odborného posouzení, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek. Posudek doporučujeme pro zakonzervování stavu a prokázání existence vady. V případě že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a také na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly (např. znalečné). Lze uvažovat i o škodě způsobené vadou výrobku. Seznam znalců je na www.justice.cz.
Do reklamačního protokolu by měl spotřebitel uvést, že nesouhlasí s posouzením a upozornit prodejce na možnost znaleckého posudku a s tím spojené náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:03, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:22, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:26, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.