Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 11.11.2013 jsem v prodejně ELECTRO WORLD v Ústí nad Labem - provozovna Všebořice zakoupila X 360 4GB + KINECT + NIKE FITNESS za 7.000Kč.
Dne 23.4.2014 byla 1 reklamace:při hraní hry konzole poškrábala disk. 25.4.2014 reklamace zamítnuta:Poškozené CD vzniká pohybem konzole v zapnutém stavu,nebo nečistotou v mechanice.
Dne 7.5.2014 jsem s vyjádřením nesouhlasila,že k poškození disku došlo pohybem konzole a žádala vzhledem k vadě do 6 měsíců podle §616. odstoupení od kupní smlouvy a požadovala vrácení peněz.Dne 1.6.2014 jsem obdržela SMS zprávou:reklamace byla opět zamítnutá a je připravena k vyzvednutí.
S tímto postupem nesouhlasím a zboží jsem na prodejně nevyzvedla. Touto cestou bych Vás chtěla požádat o pomoc při vyřešení mé reklamace daného zboží.
S přáním pěkného dne Vladislava Řezníčková
zn:444 Microsoft, sk:550 Gaming Consoles, vč:215026523543, ič:201310286756
S postupem reklamačního řádu ELECTRO WORLD nesouhlasím a nejsem spokojena, požaduji odstoupení od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz za herní konzoly.
|
Tweet |
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Důkaz opaku by měl provést prodávající. I přesto, že prodávající nesplnil svou povinnost ve formě odborného posouzení, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek. Posudek doporučujeme pro zakonzervování stavu a prokázání existence vady. V případě že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a také na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly (např. znalečné). Lze uvažovat i o škodě způsobené vadou výrobku. Seznam znalců je na www.justice.cz.
Do reklamačního protokolu by měl spotřebitel uvést, že nesouhlasí s posouzením a upozornit prodejce na možnost znaleckého posudku a s tím spojené náklady.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.