Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Nákup jízdenky Karlovy Vary-Praha.
Zrušení jízdy ze strany Flixbusu,zrušení jízdenky a okamžitá rezervace nové jízdenky na úplně jiný den bez možnosti volby,jak chci jízdenku zrušit (vrácení peněz nebo poukaz na novou jízdu).
Neochota ze strany společnosti situaci vyřešit,zajistit mi novou jízdenku v den,kdy jsem potřebovala a vrátit mi peníze za nepoužitou jízdenku zpět na platební kartu.
Podala jsem dvakrát zprávu se žádostí,ale během týdne mi stále peníze za lístky nepřišly,přestože mi společnost řekla,že do tří dnů mi budou zaslány.
Lístek Karlovy Vary-Praha,7.7.2019
Vrácení peněz za nepoužitou jízdenku zpět na platební kartu.
Poukaz na novou jízdu u společnosti Flixbus rozhodně nevyužiju.
|
Tweet |
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.