Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Zentková,
pokud nejste registrovaná na naší seznamce, pak není možné, že bychom Vám strhli peníze. Žádná soukromá společnost nemá oprávnění strhnout cizímu člověku bez jeho vědomí jakoukoli částku. K tomu, aby tedy došlo k platbě, musí disponent karty nebo účtu aktivně stržení peněz autorizovat.
U každé platby kartou nebo převodu navíc musíte vidět v bankovnictví název společnosti, které byly prostředky převedeny.
Podívejte se tedy prosím do svého bankovnictví a zkontrolujte jméno společnosti u daných plateb. Pokud jde o společnost Ventuco, budeme věc řešit dále.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Jde o společnost Ventuco a vůbec nevím kdo to je. Byla jsem jenom na jediné seznamce a tu registraci jsem si už zrušila. Ta mi stahovala taky, co jsem nevěděla a jak jsem se to dozvěděla hned jsem to zrušila.
Ted jsem našla zase od nějaké spolecnosti Ventuco strzene platby a to naposledy strženo 5.7. 2019 600 kc
Pak 16.5 600 Kč
27.3 600kc a 5.2.2019 600kc.
Na žádné seznamce nejsem, nevím o co se jedná.
Moc děkuji.
Můžete nám prosím sdělit poslední 4 čísla karty, ze které byly platby provedeny?
Děkuji.
9397
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
děkuji za zaslání.
Jedná se o účet registrovaný přes email monika.zentkova@gmail.com. Poslední aktivitu databáze ukazuje 10.7.2019 23:39.
Viz přiložený screenshot.
Můžete toto potvrdit, paní Zentková?
S pozdravem Ventuco
10.7 jsem tam měla jen takouto aktivitu : Na strance jsem si jen zjišťovala jestli jsem se skutečně odregistrovala a ano už jsem tam nebyla. Přihlásila jsem se mailem a heslo jsem si dala preposlat protože jsem ho už nevěděla.
Ukázal se mi úvod ale to bylo vše. Úvod aky se ukazuje neregistrovanym zájemcům, nebo zájemcům co to nemají zaplaceno.
Od února jsem tam nebyla presto se strhavali peníze. Myslela jsem si ze se to automaticky strhávat nemá. Ja jsem si to preplatila jenom na dva měsíce, jak to tam bylo napsáno a to okolo 200 Kc na jeden měsíc. Naposledy únor.
Je smutné ze strhavate automaticky penize a bez vědomí toho dotyčného. Každý si tam predplati aktivitu na určité časové období, pak tam už nechodí ale vy nadále strhavate peníze. To se dělá? Tak tam napište predplaceno napořád, pozor musíte zrušit registraci, jinak vám budeme porad strhávat peníze. A můžete to vůbec dělat? Vždyť na to nebyla ani zmlouva. Prosím nevyuzivejte naivní lidi, nemají peníze a vy je ještě ochudobnujete. To se nedělá. Dekuji
Opakované platby jsou možné v případě, že o nich společnost informuje. My toto děláme na třech místech: ve smluvních podmínkách, často kladených dotazech a popisu platby, tedy těsně před samotným placením. Není to nikde schované a psané malým písmem - říkáme to naprosto otevřeně. Nezneužíváme tím ničí naivity.
Co se předplatného týká, není možné si platit libovolné období - předplácí se na 5 nebo 7 týdnů, podle toho, jakou variantu členství si uživatel(ka) zvolí. Platební brána neumožňuje libovolně dlouhá období. Vy jste měla předplatné na 7 týdnů, platba byla na 600kč a tato částka se Vám zobrazila zcela jasně na obrazovce před platbou. Takovou částku jste musela potvrdit.
Překvapivé je, že tvrdíte, že vůbec nevíte, o co se jedná, když naposledy jste na seznamce byla včera.
Účet jste si tedy deaktivovala včera?
S pozdravem
Ventuco
Někdy v červnu. Včera jsem to jen kontrolovala jestli jsem tam nebo ne. Coz už nebyla a to aktivita na seznamce není. A A můžete mi napsat předcházející aktivitu? Když jste mi strhli peníze i v breznu, květnu a červenci? 5.7 byla stržena platba. A já podle vas to ze jsem se tam přihlásila 10.7 jen pro kontrolu, a předtím v únoru, což bylo naposledy preplaceno na unor, podotykam ne 600 Kč to by jsem nikdy nezaplatila.
A 5- 7 týdnů je libovolné období. Ne napořád.
Stejně jako u plateb za internet nebo za televizi jde o platbu za možnost přístupu k účtu, nikoli o počet přihlášení nebo jednotlivých úkonů. Neplatí se tedy za počet prohlédnutých profilů nebo odeslaných zpráv. Platí se za možnost seznamku používat. Stejně jako u internetu nebo televize - pokud nám nedáte vědět, že již nechcete služby využívat, nemáme, z čeho si takovou informaci domyslet. Je tedy potřeba buď si zrušit účet, což jste podle svých slov udělala v červnu, nebo nám napsat. (Ve smluvních podmínkách - viz vyjádření dtestu - zasláním výpovědi na adresu poskytovatele, pochopitelně emailem.)
Ceny máme takto nastavené více než rok, 600kč za 7 týdnů. Tato částka se Vám objevila před platbou a tu jste musela potvrdit. Není možné strhnout jinou částku, než jakou platící při platbě potvrdí - to neumožňuje ani banka ani platební brána.
Vzhledem k tomu, že jste si tedy deaktivovala účet v červnu, vracíme Vám poslední platbu.
Pokud by peníze nedorazily do týdne, dejte nám prosím vědět.
S pozdravem
Ventuco
Můžete mi prosím napsat poslední aktivitu, ne tu 10.7? Kromě tu v červnu co jsem se odhlasila. Za to taky platim kdyz se tam prihlasim aby jsem se odhlasila?
Já jsem si predplatila naposledy za leden únor a to max 300 kc. To vám dokážu. Proč jste tedy strhavali i potom když to bylo predplaceno na leden únor to jest 5-7tydnu?
Stejně jako u plateb za internet nebo za televizi nebo za jakékoli členství - neplatíte za to, jak moc jste aktivní. Platíte za možnost přístupu do svého účtu. Tu jste měla. Přeci u internetu také neplatíte za to, kolikrát se připojíte na internet nebo kolik stránek si otevřete.
Není možné, že byste platila 300kč, viz příloha - platila jste 600kč. Předplatné za 300kč nemáme a nikdy jsme neměli - máme pouze 500, nebo 600kč. Vy máte 7týdenní členství za 600kč a tuto částku jste musela potvrdit, jinak by nebylo možné takovou částku stáhnout.
Pokud jste se v červnu odhlašovala, znamená to, že k červnu máte zrušený profil.
S pozdravem
Ventuco
Takže 3.2.2019 jsem zaplatila podle vas 600kc, to není pravda. To zjistím. A pardon odhlasovala jsem se v únoru. V červnu jsem psala mail do seznamky aby mne odregistrovali, protože jsem se už v únoru odhlasila a zjistila jsem nepovolené strhávání z úctu. Nechapu jak je to možné, jak můžete bez povolení strhávat. Nedostali jste žádné povolení. Vždyť to není náhoda, ze se na to stěžuje vice lidi.
Prosím napište mi od února moje aktivity. Když jsem si predplatila v únoru na 6 týdnů, podotykam ne 600 Kč, to jste si tam vymysleli, já vám ukazu kolik jsem vám v únoru dala. Stejně v květnu už jste nemohli strhávat, protože platba v únoru není dostačující na kveten. Tak proč jste ji v květnu a v červenci strhli? Napište mi prosím od února všechny aktivity. Děkuji.V bance o vas reknu, budu mit všechno nové aby jste mi víc nemohli strhávat.
Jak vysvětlíte tedy to, že v příloze máte potvrzení o počáteční platbě 600kč?
Jak již bylo řečeno - nikdy jsme nenabízeli libovolné délky předplatného - to platební brána neumožňuje. Máme je nastavené na 5 nebo 7 týdnů - jednu z nich si musí každý vybrat - i Vy jste musela. Konečnou cenu vždy vidíte minimálně poslední dva kroky před platbou a tu částku musíte potvrdit. Není možné strhnout jinou částku, než jakou vidíte na monitoru.
Tak, jak jste platby popisovala na začátku, odpovídají data plateb předplatnému po 7 týdnech.
Nic nestrháváme bez povolení - to už také bylo řečeno - na charakter plateb upozorňujeme na třech místech, především pak logicky ve smluvních podmínkách. Každý uživatel má povinnost přečíst si smluvní podmínky a při vstupu do seznamky s nimi vyjadřuje souhlas.
Jakým způsobem jste prosím kontaktovala seznamku? V doručených dotazech od uživatelů nic od Vás za celou dobu nemáme.
S pozdravem
Ventuco
Já jsem potvrdila jednu platbu v únoru, pak už žádnou ne.
V unoru jsem jse odhlasila ze seznamky a v cervnu jeste jednou mailem po zjisteni nedobrovolniho strhavani plateb. Ale to mi strhaval nekdo jiný z Nizozemska. Ted jsem přišla na Vas. A ted koukam ze jste se střídali. Je v tom prostě podvod.
Opakuji poslete mi aktivity od února. A od února do cervence neni 5-7tydnu co jsem si podle vas předplatila v únoru.
Dovolíme si požádat spotřebitelku, aby přeposlala zprávu, kterou členství v seznamce ukončuje či podobné sdělení vůči společnosti z února 2019, aby se věc vyjasnila.
Bohužel,když se někde registrujete pres internet, zadavate, tam pouze email a heslo. Zaplatíte nějakou službu, třeba jako já na par tydnu, platite kreditní kartou a to je vše. Když tam už nechcete byt tak se jen odhlasite, aby jste tam nebyla a konec. Na to žádný důkaz není.Ta seznamka si číslo karty zapamatovala a stahovala si to sama.A krome toho kdo to je Ventuco. Prostě člověk si na internetu musí dávat pozor na podvodniky.
Nejsme podvodníci - jsme regulerní firma. Podvodníci nedokáží fungovat tak dlouhou dobu a mít za sebou takovou řadu spokojených seznámených dvojic. Seznamování našich uživatelů je naším prvořadým zájmem.
Bohužel v každém podnikání se objeví nespokojení zákazníci. Je nám to upřímně líto, ale nikdy se nejde zavděčit všem.
Ventuco je firma provozující seznamku.
Na to, aby jakákoli firma inkasovala peníze od uživatele/uživatelky, musí k tomu mít jeho/její souhlas. Vy jste nám ten svůj dala. Stejně jako například u plateb za internet, i u členství na seznamce není potom třeba autorizovat jednotlivé platby. Také se Vás provozovatel internetu neptá každý měsíc, zda mu poskytnete peníze na služby, které máte objednané. Pokud je chcete zrušit, musíte dát provozovateli vědět. Stejné je to u naší seznamky.
Ke zrušení dojde jednoduše tak, že si smažete profil, nebo nám napíšete na podporu. Ve chvíli, kdy toto uděláte, ruší se veškeré platby.
Přestože jste nic takového neudělala, rozhodli jsme se Vám peníze vrátit.
Pokud by Vám do týdne nedorazily, dejte nám prosím vědět.
V únoru jsem si tam opravdu zrusila účet. Na to ale důkaz nemám. To bylo jen par klikov na ich stránce na počítači. Děkuji.
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.