Společnost


GV Nemesis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34047Nedodanie už zaplateného tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 lety

Teodor Matus

Znění stížnosti

Dňa 01.07. 2019 som platobnou kartou zaplatil tovar Destké svietiece Tenisky(LED light shoes - SportKids - 26, Pink €35.90) vrátane cestovneho Total:39,75,-eur. Objednávka je pod číslom: #7714.
Firmu som sa snažil urgovať kôly nedodaniu zaplateného tovaru, písal som infomácie ako ODPOVEĎE na maily, v ktorom mi www.Ledshoes.eu zaslala poďakovanie za nákup a ťaktiež som objednávku urgoval prostredníctvom mailu, v ktorom Ledshoes zaslala požiadavku na Ohodnotenie môjho nákupu. Avšak t.č. bez odpovede a hlavne bez tovaru. Obdržal som aj fakturú o zaplatení za tovar, ktorá bola z hlavičkou firmy GV Nemesis, Jičínská 226/17, Praha, 130 00,IČO:08056242, Česká Republika. Aj samotná firma www.Ledshoes.eu ako aj GV Nemesis nie je možné kontaktovať mailom, alebo telefonicky. Doterajšie pokusy o zistenie informácie, kde môj tovar ostal nevybavený ostali bez ODOZVY.


Produkt

LED light shoes - SportKids - 26, Pink (Detské Svietiace Tenisky)


Požadované řešení

Dodanie Tovaru (Je uhradený)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 08:31, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitel by se mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatil při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2019 17:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.