Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Zakoupil jsem výrobek MOSQITEER.
https://101offers.eu/m/products/zc/24/mosqiteer/1/index.html?
Výrobek vůbec nefunguje a při pokusu o vrácení mi odpověděli, že nemám nárok.
Přeposílám komunikaci.
Dobrý den,
Vezměte prosím na vědomí, že kapela Mosqiteer nepodléhá náhradám ani reklamacím.
pozdravy
Zákaznický servis
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že výrobek nefunguje, prosím o adresu kam ho mám poslat zpět.
Po 5 minutách jsem byl poštípán komáry a navíc i kolem náramku.
Něco je špatně.
Pěkný den.
Jarolím
---------- Původní e-mail ----------
Od: contactcz@customersupport24.com
Komu: hary.jaro@seznam.cz
Datum: 1. 7. 2019 13:39:01
Předmět: Objednávka: Ladislav Jarolím
Vítejte, !
Děkujeme za objednávku prostřednictvím našich internetových stránek,
je nám potěšením přivítat Vás mezi našimi zákazníky.
Údaje pro objednávku:
Zkontrolujte prosím údaje pro zaslání objednávky. Jsou-li jakékoliv údaje nesprávné,
pošlete nám prosím co nejdříve obratem na tento e-mail správné údaje. Pokud jsou zadané údaje správné,
neodepisujte prosím na tento e-mail.
Email: hary.jaro@seznam.cz
Telefon: 604659092
Dodací adresa: Ladislav Jarolím, 31000 Plzeň Brněnská 945/8, Česká republika
Výrobok: Mosqiteer
1 x Balík Smart (1 set/y/ů)
Informujeme Vás, že po kliknutí na následující odkaz
můžete kdykoliv zobrazit detaily a status Vaší objednávky:
Odkaz
Vaše zásilka bude vypadat následovně:
Odesílatel:
Online Store
Strojnická 373
73701 Český Těšín 1
Pokud jste zvolili platbu převodem (internetový, tradiční nebo PayPal), bude Vaše
zásilka odeslána ihned po zaúčtování platby pieniędzy na naszym koncie. na našem účtu.
Je-li Vámi zvoleným způsobem platby dobírka, obdržíte zásilku během 3-5 pracovních dnů.
V případě jakýchkoliv dotazů Vám velmi rádi odpovíme,
stačí nám je zaslat obratem jako odpověď na tento e-mail.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Váš další nákup,
Se srdečným pozdravem,
Tým Secureshop24.
Ceny všech výrobků v našem obchodě obsahují DPH.
Asi jen pro vaši informaci a informaci zákazníkům, aby nedopadli stejně jako já.
Ladislav Jarolím
Náramek proti komárům, mouchám a klíšťatům.
Pokus o vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.