Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
V době od 29.05.2019 do 05.06.2019 jsem se svou ( v té době) 11 letou dcerou strávila dovolenou na Mallorce v oblasti Cala Millor a to v hotelu Blue Sea Don Jaime. V cestovní kanceláři jsem zaplatila příplatek za apartmán v celkové hodnotě 4.360,- Kč z důvodu, že dle sdělení pracovníka cestovní kanceláře, nebyl žádný pokoj v hotelu volný. Bohužel až večer v předposlední den mého pobytu mi na základě sdělení ostatních ubytovaných z České republiky došlo, že jsem ubytovaná pouze na pokoji č. 409 a ne v apartmánu. Toto jsem napsala formou SMS zprávy delegátce Lucii, která mi odpověděla s tím, že celou věc již teď se mnou řešit nebude, že je již pozdě. Následující ráno v den mého odletu jsem osobně hovořila s manažerem hotelu Blue Sea Don Jaimie, který mi sdělil, že chyba je na straně CK Čedok, že oni obdrželi od CK rezervaci pro mě a moji dceru na jeden pokoj nikoli apartmán.
Dne 07.06.2019 jsem tedy na pobočce CK Čedok v Ml. Boleslavi sepsala reklamaci na výše uvedené.
Na toto mi bylo odpovězeno Lenkou Uchytilovou z reklamačního oddělení CK Čedok, s tím, že došlo během procesu check in vlivem chyby v interním rezervačním systému hotelu k chybě. Dále uvedla, že ihned poté, co byla zjištěna tato nesrovnalost, hotel den po příjezdu mě v ranních hodinách kontaktoval s omluvou a nabídkou sjednání okamžité nápravy ve formě výměny pokoje za apartmán. Výše zmíněné prý bylo z mé strany odmítnuto z důvodu opakovaného stěhování a rozhodla jsem se zůstat na pokoji. Hotel do pokoje dodal doplněnou ledničku a kuchyňka byla mnou odmítnuta z důvodu využívání all inclusive. Z tohoto důvodu došlo k nápravě a proto je moje reklamace zamítnuta. Ani jedna z uvedených náprav se neuskutečnila.
Kdyby skutečně došlo k výše zmíněnému tak bych žádnou reklamaci nesepisovala.
sp.zn. 100129997; smlouva o zájezdu č. 19029652
Požaduji vrácení příplatku za apartmán ve výši 4.360,- Kč.
|
Tweet |
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.