Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,zásilka mi měla být doručována 10.7.2019,tentýž den večer přišla zprava “omlouváme se,zásilku doručíme zítra”.. druhy den (11.7.2019) mi přišla zprava ze mi zásilku doručí dnes 11.7.2019 mezi 9:00-17:00!!!??? Čert to vem,tak budeme doma! V 15:45 mi volal kuryr,jelikož jsem měla jiný hovor,tak jsem nezvedla hned! Volala jsem zpět 15:47 (o 2 minuty!!!!) a bylo mi řečeno ze zvoní-nezvonil,což mohu doložit z kamerového záznamu na dome!!! A že mi zásilku někde uloží,protože už je mimo naši obec! Po hovoru s operatorkou která pouze dokola opakovala jak za nic nemůže mi nedokáže zaručit,že balíček doručí druhy den ráno,protože odpoledne odjizdim a k odjezdu potřebuji onen balíček! Rada bych věděla jak tohle řešit! Přece jsem si nezaplatila službu,která vypadá takhle??!!
Kuryr je pan S.
Dodání ve slibenem termínu či vracení poštovného! Dále si stojím za potrestáni řidiče!!! Takový člověk by neměl vykonavat práci s lidmi!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.