Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34069Nezastavení na zastavce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 lety

dana drahosova

Znění stížnosti

Dnes16.40 h. jsem se synem čekala na zastávce Bylany směr Pardubice .Autobus měl zpoždění a na přehledné zastávce ,kde jsme stáli nám nezastavil. Řidič nás viděl a ani se neobtěžoval zastavit ,asi musel dohnat zpoždění.DĚkuji řidiči ,že zkazil synovi dárek k narozeninám a do pardubic jsme se nedostali včas .Drahošová


Požadované řešení

syn zustane zklamaný,za pokažený dárek,potrestaní řidiče mu radost nevratí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 12:09, před 5 lety

Pokud si cestující zakoupí jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.