Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34071Neoprávněné pravidelné stahování částky 20,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 lety

Stanislav Hošek

Znění stížnosti

Manželka má telefon, který si pravidelně dobíjí. Někdy jí přijde sms
"právě jste si aktivovali šťastný den a máte volání do všech sítí zdarma". A z kreditu jí je automaticky staženo 20,- Kč. Žádnou takovou službu jsme si neobjednali a když jsme to byli reklamovat v prodejně O2, tak nám bylo sděleno, že loni v únoru nám byl změněn tarif. Když jsme chtěli vědět, kdo nám tarif změnil, tak to údajně nemohli dohledat. Za poslední 2 měsíce to činilo 220,- Kč o které nás okradli. Z ten rok a půl, kdy nám bez našeho vědomí změnili tarif, to dělá daleko víc. Když jsme chtěli vrátit alespoň těch 220,- Kč tak nám to bylo zamítnuto.


Požadované řešení

Požadujeme vrátit neprávem stažené peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 13:54, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 14:16, před 6 lety

Dobrý den,

podle vámi uvedeného popisu využívání vaše paní manželka tarif na předplacené kartě Den Volání. obsahuje neomezené volání v ČR a v zóně EU a základní připojení k internetu v ČR a v zóně EU o maximální rychlosti vkládání a stahování 32 kb/s. Cena za kalendářní den se účtuje započetím prvního volání nebo připojením k internetu. Cena za kalendářní den činí 20 Kč s DPH.
Jestliže dojde konkrétní den k uskutečnění odchozího placeného hovoru nebo připojení k internetu přes mobilní data, dojde k aktivaci výše uvedené denní výhody tarifu a poplatku 20 Kč.
Tarif můžeme změnit i na jiný, jestli paní majitelce nevyhovuje. Naši nabídku tarifů najdete na této stránce: www.o2.cz/osobni/predplacena-karta
Jestliže požadujete znovu účtování denního poplatku vztahující se k tarifu reklamovat, doplňte mi prosím pro ověření do neveřejných údajů telefonní číslo a také výrobní číslo SIM karty. Případně nás můžete kontaktovat na email info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost, abychom mohli vše řešit přímo prostřednictvím emailu.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:42, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.