Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Manželka má telefon, který si pravidelně dobíjí. Někdy jí přijde sms
"právě jste si aktivovali šťastný den a máte volání do všech sítí zdarma". A z kreditu jí je automaticky staženo 20,- Kč. Žádnou takovou službu jsme si neobjednali a když jsme to byli reklamovat v prodejně O2, tak nám bylo sděleno, že loni v únoru nám byl změněn tarif. Když jsme chtěli vědět, kdo nám tarif změnil, tak to údajně nemohli dohledat. Za poslední 2 měsíce to činilo 220,- Kč o které nás okradli. Z ten rok a půl, kdy nám bez našeho vědomí změnili tarif, to dělá daleko víc. Když jsme chtěli vrátit alespoň těch 220,- Kč tak nám to bylo zamítnuto.
Požadujeme vrátit neprávem stažené peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
podle vámi uvedeného popisu využívání vaše paní manželka tarif na předplacené kartě Den Volání. obsahuje neomezené volání v ČR a v zóně EU a základní připojení k internetu v ČR a v zóně EU o maximální rychlosti vkládání a stahování 32 kb/s. Cena za kalendářní den se účtuje započetím prvního volání nebo připojením k internetu. Cena za kalendářní den činí 20 Kč s DPH.
Jestliže dojde konkrétní den k uskutečnění odchozího placeného hovoru nebo připojení k internetu přes mobilní data, dojde k aktivaci výše uvedené denní výhody tarifu a poplatku 20 Kč.
Tarif můžeme změnit i na jiný, jestli paní majitelce nevyhovuje. Naši nabídku tarifů najdete na této stránce: www.o2.cz/osobni/predplacena-karta
Jestliže požadujete znovu účtování denního poplatku vztahující se k tarifu reklamovat, doplňte mi prosím pro ověření do neveřejných údajů telefonní číslo a také výrobní číslo SIM karty. Případně nás můžete kontaktovat na email info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost, abychom mohli vše řešit přímo prostřednictvím emailu.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.