Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dopbrý den,
chtěl bych touto cestou upozornit na opakované zpožděné doručení nebo také nedoručení předplaceného časopisu. S pomocí známého, který bydlí v jíné městské části Prahy, jsem ověřil, že chyba není na straně společnosti (Send), která předplatné zajišťuje. Jemu totiž chodí tentýž časopis včas. Bydlím ve Strašnicích, tudíž předpokládám, že chyba je na straně České pošty, pobočka Praha 10 (Černokostelecká 2020/20).
Děkuji za pomoc a přeji hezký den!
Jan Chládek
Očekávám doručování předplaceného časopisu podle edičního plánu společnosti Send.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.