Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si zboží dle uvedených velikostních tabulek, ale zboží mi nesedělo a chtěla jsem ho reklamovat.
Žádala jsem o adresu, na kterou mám zboží zaslat. Po týdnu mi přišla odpověď, že mám zboží nafoti, abych dokázala, že zboží je u nich objednáno a čekala na další email. Na to jsem reagovala, že to není mojí povinností. Na internetu jsem si dle faktury našla provozovatele portálu a zboží jsem zaslala na adresu Habrmanovo nám. Plzeň a dopisem a kopií faktury. Druhý den, přišel email a adresou kam mám zboží zaslat a ta zněla Řepná ul. Plzeň.
Na to jsem opět reagovala, protože na internetu jsem našla stejné kontaktní údaje - telefon a email, aby si balíček mezi sebou předali, protože napoště mi sdělili, že neí problém aby pobočka na kterou jsem balíček zaslala požádala o dodání na jinou adresu. Doposud balíček nikdo nevyzvedl a předpokládám, že ani nevyzvedne. Balíček se mi zřejmě vrátí. Já přijdu o peníze za poštovné a nikdo mi nevrátí peníze za nevyhovující zboží, protože na takové jednání nemám nervy.
Již nikdy z tohoto portálu nic neobjednám. Objednávám z jiných portálů s poštovným zdarma a nikde jsem tento problém neměla.
Jedná se o objednávku číslo 1190260238
objednávka číslo 1190260238
Vrácení peněz na účet včetně poštovného, které jsem zaplatila za vrácení
|
Tweet |
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
je mi líto, ale toto "1190260238" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Reakce měla příjít od společnosti
ATELI Investment, s.r.o.
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice. se kterou jsem komunikovala emailem.
V takovém případě je nutné stížnost podat na danou společnost. Tuto jsme vzhledem k chybnému zadání bohužel nuceni uzavřít. Spotřebitelka má možnost podat novou stížnost na správnou společnost.