Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 19.5.2019 jsem se registrovala na jeden měsíc za poplatek 149,- na zkoušku, bohužel 24.6. si neoprávněně strhli částku 2247,- k čemuž jsem nedala souhlas a nebyla řádně informována o automatické prolongaci a tak nehorázné sumě. Okamžitě jsem poslala několik emailů na uvedený kontakt, telefon nemají uveden. Poslala jsem naskenovanou a podepsanou výpověď, emailem a pak i poštou do Lucemburku. Psala jsem stížnost a že požaduji o okamžité ukončení členství a vrácení částky, ke které jsem nedala souhlas. Samozřejmě mi bylo záporně odpovězeno, že prodloužení jsem schválila v prvotní smlouvě. Nesoouhlasím, ale nevím jak se bránit, zda banka může platbu vrátit a jak pak postupovat s touto společností? Myslím, že je hodně lidí, kteří byli stejně podvedeni a společnost navíc užívá mé údaje na strákách be2, i když jsem se registrovala na Academic singles. Používají nekalé obchodní praktiky, kterými obírají lidi o peníze. Jak se bránit? Děkuji. Pavlína Štefanová
Academic singles
Vrácení částky která byla neoprávněně stržena bez mého souhlasu a vědomí
|
Tweet |
Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Jestliže by chtěla jakoukoliv finanční částku vymáhat prostřednictvím exekuce, muselo by nejprve proběhnout soudní řízení a soud by musel rozhodnout ve prospěch společnosti. Předpokladem exekuce je totiž pravomocný rozsudek. Situaci doporučujeme spotřebiteli řešit s bankou prostřednictvím tzv. chargebacku, případně blokací.
Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze, existuje-li k tomu exekuční titul (nejčastěji se bude jednat o soudní rozhodnutí, které nabylo právní moci a je vykonatelné). Pokud by se společnost přeci jenom rozhodla vymáhat údajný dluh výše uvedeným způsobem (podala na spotřebitelku žalobu - o podání žaloby by byla spotřebitelka vyrozuměna ze strany soudu), bude vhodné vyhledat služeb advokáta.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dnes poslán email na uvedenou adresu michal.hlavacek@be2.com
Dobrý den,
Dne 19.5.2019 jsem se registrovala na jeden měsíc za poplatek 149,- na zkoušku, bohužel 24.6. jste si neoprávněně strhli částku 2247,- k čemuž jsem nedala souhlas a nebyla řádně informována o automatické prolongaci a tak nehorázné sumě. Okamžitě jsem poslala několik emailů na uvedený kontakt, telefon není uveden. Dne 26.6. 2019 jsem poslala jsem naskenovanou a podepsanou výpověď, emailem a pak i poštou do Lucemburku. Psala jsem stížnost a že požaduji o okamžité ukončení členství a vrácení částky, ke které jsem nedala souhlas. Samozřejmě mi bylo záporně odpovězeno, že prodloužení jsem schválila v prvotní smlouvě. Nesouhlasím, svolení ke stržení částky jsem nedala. Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Společnost navíc užívá mé údaje na strákách be2, i když jsem se registrovala na Academic singles. Žádám o vrácení stržené částky. Děkuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na sdělení spotřebitelky a naše vyjádření reagovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.