Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34075Stržení částky bez mého souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 lety

Pavlína Štefanová

Znění stížnosti

Dne 19.5.2019 jsem se registrovala na jeden měsíc za poplatek 149,- na zkoušku, bohužel 24.6. si neoprávněně strhli částku 2247,- k čemuž jsem nedala souhlas a nebyla řádně informována o automatické prolongaci a tak nehorázné sumě. Okamžitě jsem poslala několik emailů na uvedený kontakt, telefon nemají uveden. Poslala jsem naskenovanou a podepsanou výpověď, emailem a pak i poštou do Lucemburku. Psala jsem stížnost a že požaduji o okamžité ukončení členství a vrácení částky, ke které jsem nedala souhlas. Samozřejmě mi bylo záporně odpovězeno, že prodloužení jsem schválila v prvotní smlouvě. Nesoouhlasím, ale nevím jak se bránit, zda banka může platbu vrátit a jak pak postupovat s touto společností? Myslím, že je hodně lidí, kteří byli stejně podvedeni a společnost navíc užívá mé údaje na strákách be2, i když jsem se registrovala na Academic singles. Používají nekalé obchodní praktiky, kterými obírají lidi o peníze. Jak se bránit? Děkuji. Pavlína Štefanová


Produkt

Academic singles


Požadované řešení

Vrácení částky která byla neoprávněně stržena bez mého souhlasu a vědomí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 10:48, před 6 lety

Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Jestliže by chtěla jakoukoliv finanční částku vymáhat prostřednictvím exekuce, muselo by nejprve proběhnout soudní řízení a soud by musel rozhodnout ve prospěch společnosti. Předpokladem exekuce je totiž pravomocný rozsudek. Situaci doporučujeme spotřebiteli řešit s bankou prostřednictvím tzv. chargebacku, případně blokací.

Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze, existuje-li k tomu exekuční titul (nejčastěji se bude jednat o soudní rozhodnutí, které nabylo právní moci a je vykonatelné). Pokud by se společnost přeci jenom rozhodla vymáhat údajný dluh výše uvedeným způsobem (podala na spotřebitelku žalobu - o podání žaloby by byla spotřebitelka vyrozuměna ze strany soudu), bude vhodné vyhledat služeb advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2019 20:39, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.7.2019 21:24, před 6 lety


Pavlína Štefanová

Dnes poslán email na uvedenou adresu michal.hlavacek@be2.com

Dobrý den,

Dne 19.5.2019 jsem se registrovala na jeden měsíc za poplatek 149,- na zkoušku, bohužel 24.6. jste si neoprávněně strhli částku 2247,- k čemuž jsem nedala souhlas a nebyla řádně informována o automatické prolongaci a tak nehorázné sumě. Okamžitě jsem poslala několik emailů na uvedený kontakt, telefon není uveden. Dne 26.6. 2019 jsem poslala jsem naskenovanou a podepsanou výpověď, emailem a pak i poštou do Lucemburku. Psala jsem stížnost a že požaduji o okamžité ukončení členství a vrácení částky, ke které jsem nedala souhlas. Samozřejmě mi bylo záporně odpovězeno, že prodloužení jsem schválila v prvotní smlouvě. Nesouhlasím, svolení ke stržení částky jsem nedala. Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Společnost navíc užívá mé údaje na strákách be2, i když jsem se registrovala na Academic singles. Žádám o vrácení stržené částky. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 10:31, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na sdělení spotřebitelky a naše vyjádření reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:09, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 22:30, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.