Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den zaplatila jsem jednorázově v bance dne 4.7 20109 a až dnes zjistili kde jsou peníze volala jsem psala a nic dokonce i přes FB.Radost po týdnu zjištěno kde je platba a ještě směšná odpověd máte více plateb proto, bože to vlastním banku co to tam máte za dámy jsem zvědavá kdy to dorazí píšete 14 dní ale já Váši vinou ztratila týden není to fér, když tam jsou nemehla potřebuji to synovi jede do ciziny jsem nechodící a jednají se mnou jako no co se divím taková firma prosím prošetřiti a poslat brzy celý život dělám se zákázniky ale takové jednání dlouho asi na trhu nebudete přeji mnoho úspěchů Hezký víkend M?ně osobně by za to vedoucí potrestal a zjednal nápravu
objednávka č.1190292038 jsou tam dvoje boty a kratasy
Krásný den poprvé u Vás objednávám a hned neřesti týden zjištuji kde se nachází platba ok asi nemaj čas beru zaplat Pánu bohu že se to našlo a ted bych poprosila jako omluvu poslat zboží dříve ponevač sem ztratila týden díky neschopnosti Vašeho týmu potřebuji pro syna má narozky a jede do ciziny jsem nechodící poprvé sem objednala a na prd snad mi pomůžete mnohokráte děkuji Trávníčková
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelovi peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
je mi líto, ale toto "1190292038" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den nechápu co to tam píšou že není jejich objednávka za druhé po měsíci došlo ale úplně jiné zboží než bylo objednáno prosím co mám dále dělat tak oblbovat zákazníka to snad není možné jsem nechodící a dělali si ze mne akorát legraci a to nemluvě o ceně moc děkuji Hezký den Trávníčková
prosíme kontaktujte firmu POŠTA ZDARMA.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Opětovně žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.