Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
První reklamace podána dne 3.6.2019 - Neuznáno z důvodu mechanického poškození a popsané vady které byly uvedeny v reklamačním protokolu neodpovídaly vadám které jsem reklamovala.
Vše působilo jako když je napsáno dle nějaké šablony, aniž by vady na obuvi někdo řešil.
Odmítla jsem obuv převzít a podala opakovanou reklamaci dne 24.4.2019 - Vyjádření firmy znělo cituji: Firma setrvává na svém stanovisku ze dne RS/2/cz14/06/19.
Zároveň prohlašuji, že poškození která zákazník reklamuje, nejsou způsobena materiálově-technologickými vadami, jedná se o mechanická poškození zaviněná uživatelem. Obuv používaná 8 měsíců s poškozením adekvátním době používání. Takto rozsáhlé poškození mělo být oznámeno okamžitě po jeho zjištění. Chybí základ pro uznání reklamace.
OBUV - NIKE AIR MAX 90 MESH (GS) , ČÍLO ARTIKLU833418201, CENA 2790,-
ŽÁDÁM VRÁCENÍ KUPNÍ CENY.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.