Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odstupuji tímto od kupní smlouvy která zněla na dodavku 3 ks rosiču na mlhoviny. Dále došlo k duplicidě objednavky místo 3 ks došlo 6. Požadavek zněl jenom na 3 a zaslání druhého balení v té samé formě a kusech.Dodaní uskutečněno dne 11.7.2019 přepravcem firmou GLS placeno dobírkou 2 x 1362 ´= 2724 Kč.
kod zasilky : 1/ 0001 868260907 - dobírka 1362
2/ 0001 8682608 0 dobírka 1362 / duplicitní neobjednáno /
Zdůvodnění : objednavka zněla na 3 ks soupravy pro vytváření mlhoviny.Zboží které došlo je kapenkova zavlaha na rostliny.
Dopravce zasilku dodal dne 11.7.2019, doklady o převzetí u dopravce. Je udivující že kod na balíku je z 1.7.2019.Nevěřím ,že dopravce měl zboží na skladě 10 dnů, když dodal 11.7.2019
Lhůta dle zákona pro odstoupení od smlouvy běží dnem doručení a převzetí .
Dale nedošla žádné avizo o odeslaní zboží a vzetí do transportu emailem nebo jiným způsobem.Ani v jedné dodávce není doklad o prodeji a nedošel ani emalem. Již tato skutečnost je zavádějící.
Místo rosiču mlhoviny byla dodána kapenková zavlaha. hodnota tak cca 200 Kč/souprava tj. 1200,Kč a uhrazeno 2724,00 Kč
Vracíme obratem doručené zboží tj. 2 x balení po 3 soupravach odesilateli.
Žádeme vás tím o vracení finančního obnosu ve výší 2724,00 Kč na adresu příjemce zásilky a informaci jak bude celá zaležitost řešena.
S pozdravem : Šťastný Ladislav
email : zitra2787@seznam.cz
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy je nutné směřovat přímo proti prodejci. To spotřebitel by v případě soudního sporu musel prokázat, že od smlouvy odstoupil.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.