Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34095Použity kus a chybějící šroubky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2019, před 5 lety

Hana Kvasnicová

Znění stížnosti

Koupě jídelniho stolu za 3500kč 80x80.. Nejen, ze jsem byla nucena jezdit tam a zpět kvůli vydejnimu listu, ale po rozbalení jsme zjistily, ze nám chybí šroubky čím stul složit. Nejhorší na tom bylo, ze jsem si zaplatila dovoz a montáž, ke které vlastně ani nedošlo. Po následném prohlížení stolu jsme zjistily, ze stul byl nejspíše už složen a opotřebován... Nemyslím si, ze cena je k tomuto výrobku adekvátní a xxxlutz mě velmi zklamalo. Výrobky mají krasne, ale každé plus má i své minus ..


Produkt

Jídelní stul piccolo 80x80 kupní smlouva: BCNMGO-1 Kvasnicová, typ: T1627 bílá vys. lesk,


Požadované řešení

Výrazná sleva + dodání potřebných věcí k sestavení nebo vracení peněz ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 16:23, před 5 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství (chybějící šrouby) nebo neodpovídá-li jakosti (je opotřebovaný), jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Žádat také může přiměřenou slevu. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.