Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34099Naprostá neprofesionalita při ověřování podpisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2019, před 6 lety

Jitka Peterková

Znění stížnosti

Naprostá neschopnost pracovnice na přepážce řádně vystavit úřední ověření podpisu listiny.
Pracovnice byla nepříjemná, nezvládala základy psaní na pc, 10 minut "datlovat" jedním prstem mi nepřijde pro tuto pracovní pozici nepřípustné, i žák základní školy by psal lépe.
Nehledě na to, nebyla schopná napsat bez chyb mé jméno a příjmení, přestože mám naprosto běžné české jméno. Dvakrát jsem ji musela upozorňovat, že to má špatně opsané. Její nepříjemnost stoupala s mojím upozorněním, na její chyby. Pak se mě teatrálně zeptala, zda je to již v pořádku, což je však její práce, si to po sobě překontrolovat a konečnou korunu tomu dala, když mi ověřovala dokument, který obsahoval dva listy, a ani nevěděla, že pokud dokument obsahuje několik listů, je třeba jej opatřit slepením a kulatým razítkem, aby bylo zřejmé, že ověřený podpis se vztahuje na všechny listy v dokumentu.
Jsem šokována naprostou neprofesionalitou a neznalostí pracovníků pošty Archeologická 2256 /1 , Praha 5- u metra Lužiny.


Produkt

Pošta 54, Archeologická 2256 /1 , Praha 5- u metra Lužiny.


Požadované řešení

Proškolit pracovníky, aby se s tímto zákazníci již nemuseli v budoucnu setkat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 09:51, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.