Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3410Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2014, před 11 lety

Viet DoQUoc

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 19.2.2014 jsem zakoupil batoh na NB "Dell Alienware Vindicator do 18.4"
U batohu jsem si všiml závady až 3. den ale to už jsem byl bohužel v zahraničí .
Vypadalo to dost ošklivě :(
Až 27.5.2014 jsem měl čas jít reklamovat na výrobní vadu (Ohnutý Nylon nahoře vlevo)
Zaměstnanec mi navrhl "Vrácení zboží"
Já odpověděl, že to asi nepude ale jestli ano tak perfekt !
Do protokolu pak bylo vyťukáno :
Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace: Vrácení peněz
4.6.2014 mi bylo sděleno v prostřednictvím e-mailu, že se : nejedná o vadu , ale výrobní vlastnost ,batoh je naprosto v pořádku
Takže neuznáno....
Já bych to vůbec neřešil kdyby ten batoh stál 500 Kč ale ta vada se mi opticky vůbec nelíbí :(

Po pravdě řečeno, já chci jen výměnu .....


Produkt

5391515850712


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2014 10:39, před 11 lety

Jestliže spotřebitel uplatní reklamaci pro vadu, která byla na zboží přítomná od počátku, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Bylo by tedy žádoucí, aby prodávající prokázal, že se opravdu jedná o výrobní vlastnost a nikoli o vadu, jinak spotřebiteli přísluší práva z vadného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2014 11:23, před 11 lety

Dobrý den pane DoQUoc,

po porovnání s novou brašnou, žádná vada na brašně není. Což potvrdil i náš dodavatel. V rámci dobrých vztahů Vám chceme vyjít vstříc a vrátíme Vám peníze, pokud by jste od nás zakoupil brašnu novou.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2014 17:35, před 11 lety


Viet DoQUoc

Dobře,
Mám zájem o vrácení peněz (kredit), poté rád zakoupím znovu a stejnou brašnu u vás...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2014 07:35, před 11 lety

Dobrý den,

mám tedy vystavit na Vaše jméno objednávku na stejný kus a vyrovnat částku na fakturách?

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2014 09:40, před 11 lety


Viet DoQUoc

Ano,

Bude to za vyšší cenu nebo stejnou ?
Chci to vyřešit už dnes v neděli už jedu.
Objednal jsem si kus za zvýhodněnou cenu.
Přijedu dnes na Háje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2014 18:41, před 11 lety

Dobrý den,

prosím o číslo objednávky.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2014 19:28, před 11 lety


Viet DoQUoc

4114289876
4114289878

Mám 2 objednávky a chci bezvadný kus na odpověď čekám příliš dlouho .
Zítra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 16:20, před 11 lety

V případě, že byla záležitost vyřešena, žádáme spotřebitele o vyjádření, případně uzavření stížnosti a ohodnocení subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.6.2014 07:15, před 11 lety


Viet DoQUoc

Hodnocení:

Komentář: Vyřešeno.
Děkuji vám..,