Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 19.2.2014 jsem zakoupil batoh na NB "Dell Alienware Vindicator do 18.4"
U batohu jsem si všiml závady až 3. den ale to už jsem byl bohužel v zahraničí .
Vypadalo to dost ošklivě :(
Až 27.5.2014 jsem měl čas jít reklamovat na výrobní vadu (Ohnutý Nylon nahoře vlevo)
Zaměstnanec mi navrhl "Vrácení zboží"
Já odpověděl, že to asi nepude ale jestli ano tak perfekt !
Do protokolu pak bylo vyťukáno :
Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace: Vrácení peněz
4.6.2014 mi bylo sděleno v prostřednictvím e-mailu, že se : nejedná o vadu , ale výrobní vlastnost ,batoh je naprosto v pořádku
Takže neuznáno....
Já bych to vůbec neřešil kdyby ten batoh stál 500 Kč ale ta vada se mi opticky vůbec nelíbí :(
Po pravdě řečeno, já chci jen výměnu .....
5391515850712
Výměna
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatní reklamaci pro vadu, která byla na zboží přítomná od počátku, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Bylo by tedy žádoucí, aby prodávající prokázal, že se opravdu jedná o výrobní vlastnost a nikoli o vadu, jinak spotřebiteli přísluší práva z vadného plnění.
Dobrý den pane DoQUoc,
po porovnání s novou brašnou, žádná vada na brašně není. Což potvrdil i náš dodavatel. V rámci dobrých vztahů Vám chceme vyjít vstříc a vrátíme Vám peníze, pokud by jste od nás zakoupil brašnu novou.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC
Dobře,
Mám zájem o vrácení peněz (kredit), poté rád zakoupím znovu a stejnou brašnu u vás...
Dobrý den,
mám tedy vystavit na Vaše jméno objednávku na stejný kus a vyrovnat částku na fakturách?
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací CZC
Ano,
Bude to za vyšší cenu nebo stejnou ?
Chci to vyřešit už dnes v neděli už jedu.
Objednal jsem si kus za zvýhodněnou cenu.
Přijedu dnes na Háje.
Dobrý den,
prosím o číslo objednávky.
Děkuji.
Lukáš Boček
4114289876
4114289878
Mám 2 objednávky a chci bezvadný kus na odpověď čekám příliš dlouho .
Zítra
V případě, že byla záležitost vyřešena, žádáme spotřebitele o vyjádření, případně uzavření stížnosti a ohodnocení subjektu.
Hodnocení:
Komentář: Vyřešeno.
Děkuji vám..,