Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3411Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2014, před 11 lety

Evžen Jachan

Znění stížnosti

1.5.2014 jsem nakoupil na internetovém obchodě KM BETA Elegant střešní okno výstupní KM Beta 46x51cm. Číslo objednávky PO40452.
Celková cena objednávky vč. DPH byla 2383,12 Kč. Částku jsem uhradil online 2.5.2014 po potvrzení objednávky.
Zboží jsem přes výzvy nedostal. Po první upomínce jsem byl obchodem kontaktován, vysvětlil jsem situaci a bylo mi přislíbeno, že druhý den se mi ozvou s vysvětlením a přesným termínem doručení. Toto se nastalo. V posledním emailu jsem požádal o vrácení platby. Bez odezvy, obchod nekomunikuje.


Produkt

KM BETA Elegant střešní okno výstupní KM Beta 46x51cm; Celková cena objednávky vč. DPH: 2383,12 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2014 10:20, před 11 lety

Pokud spotřebitel odstoupil od kupní smlouvy z důvodu porušení smlouvy prodávajícím, má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků. Možná by bylo vhodnější, kdyby spotřebitel zaslal odstoupení poštou (doporučeně s dodejkou), aby prodávající nemohl namítnout, že mu e-mail nepřišel. Na rozdíl od elektronické pošty, se poštovní zásilka považuje za doručenou i v případě, kdy adresát její převzetí odmítl nebo se vrátila odesílateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:54, před 10 lety

Společnost bydlenísnů.cz s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.