Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 13.7. 2019 v 18:36 jsem se svojí kamarádkou, jejím dvouletým synem a kamarádem jela z Chrudim do Heřmanova Městce. Váš řidič mi vydal lístek na 19 Kč, ale vzal si 57 Kč. Vašeho řidiče jsem na to upozornila. Odpověď byla, že je to v pořádku. V pořádku se mi to opravdu nezdá. Cesta dal pokračovala tak, že u odchodu Billa byly vypnuté samafory a váš řidič ignoroval značku STOP s tim nás všechny v autobuse ohrozil, protože z levé strany jelo auto, které muselo silně zabrzdit..... Toto chování me silně znepokojuje... číslo rodiče 139055..
Prosím o info s vyřešením na můj email. katkakucerova22@seznam.cz...
Děkuji Kučerová
|
Tweet |
Spotřebitel by měl podnikatele informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů společnosti (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR na porušování dopravních předpisů.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.