Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer,
jako jedna z mnoha jsem naletěla na obchodní praktiky internetové seznamky Singles50, kterou provozuje výše uvedená společnost sídlící v Lucembursku.
Dne 7.7.2019 jsem zaplatila částku 149Kč jako měsíční členství na seznamce. Nepřečetla jsem si však, že po uplynutí tohoto měsíce bude mé členství automaticky prodlouženo a společnost si bude ztrhávat mnohonásobně vyšší částky cca 3000Kč na 3 měsíce. Jelikož splňuji podmínku možnosti odstupu od smlouvy v lhůtě 14 dnů, podala jsem okamžitou výpověď smlouvy prostřednictvím formuláře uvedeného v obchodních podmínkách. Tuto jsem zaslala elektronicky na e-mail : zakaznickyservis@singles.50.
Odpověděl mi počítač, že se mou záležitostí budou zabývat do 5 dnů .
Obávám se, že budou odpověď záměrně protahovat, mé žádosti nevyhoví a já přijdu o peníze. Dle recenzí uživatelů posílají vymahačské dopisy v případě, že klient zablokuje automatické strhávání plateb z účtu.
Prosím o laskavou pomoc při komunikaci s touto firmou, mám velké obavy, že budou dělat problémy, jsem docela vystrašená po přečtení všech recenzí od podvedených uživatelů.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, společnost už mě informovala, že mé členství je pozastaveno a žádné další platby nebudou vyžadovány.
Mockrát děkuji za pomoc při komunikaci s touto společností.
Jana Pavláčková