Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34111Výpověď smlouvy o poskytování služby Premium členství na Singles 50

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2019, před 6 lety

Jana Pavláčková

Znění stížnosti

Dobrý večer,

jako jedna z mnoha jsem naletěla na obchodní praktiky internetové seznamky Singles50, kterou provozuje výše uvedená společnost sídlící v Lucembursku.
Dne 7.7.2019 jsem zaplatila částku 149Kč jako měsíční členství na seznamce. Nepřečetla jsem si však, že po uplynutí tohoto měsíce bude mé členství automaticky prodlouženo a společnost si bude ztrhávat mnohonásobně vyšší částky cca 3000Kč na 3 měsíce. Jelikož splňuji podmínku možnosti odstupu od smlouvy v lhůtě 14 dnů, podala jsem okamžitou výpověď smlouvy prostřednictvím formuláře uvedeného v obchodních podmínkách. Tuto jsem zaslala elektronicky na e-mail : zakaznickyservis@singles.50.
Odpověděl mi počítač, že se mou záležitostí budou zabývat do 5 dnů .
Obávám se, že budou odpověď záměrně protahovat, mé žádosti nevyhoví a já přijdu o peníze. Dle recenzí uživatelů posílají vymahačské dopisy v případě, že klient zablokuje automatické strhávání plateb z účtu.


Požadované řešení

Prosím o laskavou pomoc při komunikaci s touto firmou, mám velké obavy, že budou dělat problémy, jsem docela vystrašená po přečtení všech recenzí od podvedených uživatelů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 16:27, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2019 12:25, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2019 16:04, před 6 lety


Jana Pavláčková

Dobrý den, společnost už mě informovala, že mé členství je pozastaveno a žádné další platby nebudou vyžadovány.
Mockrát děkuji za pomoc při komunikaci s touto společností.

Jana Pavláčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.