Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34113Výhružný email

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2019, před 6 lety

Dagmar Pravečková

Znění stížnosti

Dobrý den, mám velmi podobný problém jako na stránkách uvedená paní se společností Singles 50.Dostala jsem jejich email, kde po mne požadují uhrazení částek za automatické prodloužení "předplatného". Problém je v tom, že stránky a služby vůbec nevyužívám, udělala jsem na začátku chybu, když jsem souhlasila se zaplacením nízké částky a neuvědomila si, že mi chtějí pak automaticky strhávat měsíčně částku za službu, kterou nepotřebuji. Na stránky se již nemohu dostat, neznám heslo, žádná korespondence mi od nich nechodí, žádné služby nevyužívám.
U Karty jsem změnila číslo, takže se k částce nedostanou. Ale výhružný email poslali. Mohu jej někomu přeposlat na prozkoumání situace? Celé se mi to zdá od začátku podvodné a cílené jen na pokuty. Děkuji za pomoc


Požadované řešení

Ráda bych přeposlala email od společnosti Singles 50, aby někdo posoudil, zda je vše dle práva. Mám podezření na podraz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 12:24, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2019 12:25, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2019 20:41, před 5 lety


Dagmar Pravečková

Společnost b2 mi poslala odpověď, kde zopakovala to co je v emailu "Upomínka".
Co mne ale zarazilo, cituji:
Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a) automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.
A já takovou automatickou odpověď dostala na email, jehož přílohou je VŸPOVĚĎ.
A já se ptám, pokud nedostanu potvrzení o přijetí výpovědi, je moje členství stále platné?
Když zaplatím požadovanou a nesmyslnou sumu, kde mám jistotu, že mi členství zruš?
Kde mám jistotu, že se za čtvrt roku nebude situace opakovat?
Prosím o zprostředkování dotazu.
Eviduje společnost b2 moji VÝPOVĚĎ?
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 07:23, před 5 lety

Pokud spotřebitelka smlouvu vypověděla, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ní a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na dotaz spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:53, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 10:10, před 5 lety

Spotřebitelka nám zaslala doplnění stížnosti:

Navazuji na moji starší stížnost pod názvem Výhružný email
Jedná se o společnost b2
Asi nemá smysl opakovat kauzu.
Ale pro ostatní:
Byť si myslím, že společnost b2 vymyslela pekelný stroj na peníze a je mi z toho nanic, uhradila jsem nějakých 2500 Kč.
A pak obdržela následující odpověď, které musím věřit, abych rychle zapomněla!
Cituji:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Můžeme potvrdit, že proces vymáhání pohledávky byl zastaven a Vaše Prémiové členství bylo zrušeno. To znamená, že nebudou prováděny žádné další platby a nebudou vystavovány žádné další žádosti o platbu.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek

Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončila. Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.