Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Bez našeho vědomí a souhlasu jste na vašem zřízení/konec ulice Platanová a náš dům Akátová 428 Jesenice 25242/nainstalovali velmi hlučný větrák,který spíná každých cca 15 sec/ viz video/, a škodí nejen našemu zdraví ale velmi obtěžuje a proniká i do našeho domu.Jsme seniorského věku/oba přes 70/ a nemůžeme v klidu odpočívat doma ani na terase naší zahrady,kde vaše zařízení pár centimetrů od našeho plotu stojí.
Hlídaní vnoučat nelze neboť je stále budí.O psychice ani nemluvě.
Žádáme Vás ,abyste toto zařízení odstranili a nechali nás v klidu žít.
Za pochopení předem Děkujeme.
Ing,Jan a Anna Svobodovi
Akátová 428,Jesenice 25242
V Jesenici 14.7.201
zřejmě telekomunikační zařízení
úplné odstranění větráku
|
Tweet |
V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz daného zařízení je příliš hlučný, může se obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.
Pro ten jsou dány přísné limity nařízením vlády č. 272/2011 Sb., Nařízení vlády o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací. Je stanoven limit denního hluku 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud jste rušena nějakým zařízením ve Vašem okolí, avšak společnost O2 není majitelem infrastruktury, nejedná se tak o naše zařízení. Zkuste se tedy obrátit spíše na společnost Cetin https://www.cetin.cz/kontakty.
S pozdravem
Martin Stalmach,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zatim se nic nedeje a ze spolecnosti Cetin se zarim nikdo neozval
Po čase tedy opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.