Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34114Nadměrný hluk větráku na vašem zařízení u našeho domu v Jesenici u Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2019, před 6 lety

Jan Svoboda

Znění stížnosti

Bez našeho vědomí a souhlasu jste na vašem zřízení/konec ulice Platanová a náš dům Akátová 428 Jesenice 25242/nainstalovali velmi hlučný větrák,který spíná každých cca 15 sec/ viz video/, a škodí nejen našemu zdraví ale velmi obtěžuje a proniká i do našeho domu.Jsme seniorského věku/oba přes 70/ a nemůžeme v klidu odpočívat doma ani na terase naší zahrady,kde vaše zařízení pár centimetrů od našeho plotu stojí.
Hlídaní vnoučat nelze neboť je stále budí.O psychice ani nemluvě.
Žádáme Vás ,abyste toto zařízení odstranili a nechali nás v klidu žít.
Za pochopení předem Děkujeme.

Ing,Jan a Anna Svobodovi
Akátová 428,Jesenice 25242

V Jesenici 14.7.201


Produkt

zřejmě telekomunikační zařízení


Požadované řešení

úplné odstranění větráku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 13:40, před 6 lety

V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz daného zařízení je příliš hlučný, může se obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.

Pro ten jsou dány přísné limity nařízením vlády č. 272/2011 Sb., Nařízení vlády o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací. Je stanoven limit denního hluku 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 13:57, před 6 lety

Dobrý den,

mrzí nás, pokud jste rušena nějakým zařízením ve Vašem okolí, avšak společnost O2 není majitelem infrastruktury, nejedná se tak o naše zařízení. Zkuste se tedy obrátit spíše na společnost Cetin https://www.cetin.cz/kontakty.

S pozdravem

Martin Stalmach,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:22, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2019 08:35, před 5 lety


Jan Svoboda

Zatim se nic nedeje a ze spolecnosti Cetin se zarim nikdo neozval

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 16:10, před 5 lety

Po čase tedy opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:50, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.