Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34117Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2019, před 6 lety

Dana Kovalčíková

Znění stížnosti

Evidentně jako velkému počtu lidí se mi podařilo naletět podvodnikům z firmy Be2. Při registraci jsem si zaplatila členství na měsíc, přičemž ukazovali cenu 39 Kč, následně mi ale bylo strženo asi 156 Kč. Proto mi to přislo divné, tak jsem začala pátrat a zjistila nemilé - toto měsíční členství se musí zrušit, jinak mi automaticky strhou další cca 2600 Kč za tzv. 3 měsíční členství. Toto jsem se samozřejmě na první dobrou když jsem odesílala platbu nedozvěděla. Ano vím, moje chyba, moje blbost. Každopádně bych nyní chtěla ten nesmysl ukončit, v žádném případě nechci platit někomu za takovou ohavnost. Na internetu píšou chudáci lidé, že zrušit 5o je téměř nemožné. Chtějí podepsaný dopis doporučený do Lucemburku. Což tedy udělám tak jako tak, ale kde mám poté zaručeno, že to opravdu bude včas zrušeno atd.

Poslala jsem tedy žádost o výpověď prostřednictvím emailu. Obrátila se na Evropské spotřebitelské centrum CR. Výpověď pošlu poštou doporučeně jakmile budu v Čr (momentálně jsem mimo dosah tiskárny).

Svou kartu jsem pro jistotu zablokovala.


Požadované řešení

Chtěla bych od vás poradit, jak toto řešit. Mám takový pocit, že ani písemná výpověď nepomůže. Určitě nejsem první co s tím má problém. Zaregistrovala se a zaplatila jsem 13 7.2019.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 09:47, před 6 lety

Pokud prodejce uvádí jinou cenu, než je cena skutečná, jedná se o klamavou obchodní praktiku.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

V případě, že již uplynula 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, je nutné daný vztah vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 12:18, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:11, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:41, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.