Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Všechny podmínky a možnosti odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách. Uživatelům posíláme v rámci požadavky o zrušení předplatného a smazání účtu na podpoře postup a konkrétní články obchodních podmínek. Žádný požadavek nám uživatel na podporu nezaslal, odstoupení od smlouvy jsme od uživatele neobdrželi a to ani naší adrese ani na našem emailu.
Předplatné jsme mu tedy na základě této žádosti ukončili a profil vymazali. Bereme stížnost za neoprávněnou.
Děkujeme.
Flirtkontakt.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.