Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 28.3. 2019 jsem zakoupila přes Facebookové stránky,
kde má paní obchod, boty zn.Guess vel.37, jedná se o letní obuv. Boty jsem mela na noze poprvé v červenci a všimla jsem si po krátkém
nošení , že se ošoupává barva na botech. Paní jsem psala, na FB
3.7.2019, ale nereagovala, pak jsem psala i na email 11.7.2019, poté se mi paní ozvala písemně. Konverzaci mám uloženou. Cituji-to bohužel nevyreklamuji, do Francie 1 boty posílat nebudu, nezlobte se, kdyby přišly poničené nebo tak beru vše zpět, ale od března to ne no, že jsem jediná, která tyto boty reklamuje a že se jich prodalo. Když jsem jí odepsala, že chci i tak řešit reklamaci, odepsala, že reklamace pro ní tím skončila a nebude to se mnou nadále řešit a boty si ode mě nepřevezme, odebrala si mě ze skupiny a dále nekomunikuje. Dne 12.7.2019 jsem volala na poradnu dTestu, kde mi poradili, jak dále tuto záležitost řešit. Proto se obracím na vás, jak dále postupovat. Paní podniká, vozí zboží ze zahraničí, záruku mi tvrdila, že poskytuje, mám i doklad, ale když chci reklamovat vadné zboží, vlastně ho nemá kde poslat na posouzení a raději odmítne reklamaci převzít. Dekuji za vyjádření a s pozdravem Majerová
Vrácení peněz, začínám pochybovat o pravosti koupeného zboží, značka je celosvětová, neměl by být přeci problém posoudit reklamaci. když jsem se dotazovala na boty v kamenné prodejně a řekla jsem co se mi stalo, bylo mi řečeno, že by reklamaci v tomto případě zahájili.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle živnostenského rejstříku je sídlem následující adresa: Rodimcevova 2055/29, 700 30, Ostrava - Zábřeh.
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měla spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.