Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ráda bych odstoupila od smlouvy o poskytování internetového připojení a O2 TV.
Smlouva OMS-7942168 byla uzavřena dne 28.6. přes telefon. Protože jsme s kvalitou služby nebyli spokojení, odstoupili jsme od smlouvy emailem dne 9.7. , který byl zaslaný mým manželem zaměstnankyni Nikole Štefkové, která je naší kontaktní osobou ohledně O2TV. Na infolince nám bylo řečeno, že se s odstoupením od smlouvy máme obrátit na ni.
Na odstoupení od smlouvy ani reklamaci zaslané paní Štefkové nikdo doteď nereagoval. Pouze v MojeO2 se objevily 2 dokumenty o zrušení služby, ve kterých se ale píše, že musíme doplatit 1/5 zbývajícího závazku. S tím nesouhlasíme.
Jelikož jsme od smlouvy odstoupili ve 14denní lhůtě po uzavření smlouvy, žádám tedy zrušení platnosti smlouvy od počátku.
internetové připojení, o2tv + balíček kino
Požadujeme, aby O2 zrušilo platnost smlouvy od počátku a vyzvedlo si všechny set top boxy
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitelka ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.
Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitelka, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.
V případě nevyřešení sporu by se spotřebitelka mohla obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.
Hezký den,
standardně je odstoupení od smlouvy do 14 dnů u služeb zřízených mimo kamennou prodejnu zapotřebí řešit na značkové prodejně. Omlouvám se, pokud vám byla poskytnuta jiná informace.
Jelikož nesouhlasíte s postupem, který byl nastaven, předal jsem vše k řešení našim specialistům z reklamačního oddělení, kteří vás budou kontaktovat ohledně dalšího postupu.
Nyní vás poprosím o strpení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dosud jsem nebyla nikým kontaktována, odstoupení od smlouvy nebylo vyřešeno, faktury nebyly stornovány.
Jelikož jsem nyní v zahraničí, prosím o kontakt emailem.
Hezký den,
vaše podání je nyní v řešení našich specialistů, kteří se vás snažili kontaktovat, nebyli však úspěšní a hovor jste jim nepřijala. Budou vám tedy volat opakovaně, aby se s vámi dohodli na dalším postupu.
Poprosím vás, abyste jim další příchozí hovor přijala.
Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Smlouva byla zrušena od počátku a peníze byly vráceny. Děkuji
Hezký den,
děkuji za potvrzení dořešení celé záležitosti, jsem ráda, že jsme vám mohli vyhovět k vaši spokojenosti.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: