Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34125Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2019, před 6 lety

Jana Dušková

Znění stížnosti

Ráda bych odstoupila od smlouvy o poskytování internetového připojení a O2 TV.
Smlouva OMS-7942168 byla uzavřena dne 28.6. přes telefon. Protože jsme s kvalitou služby nebyli spokojení, odstoupili jsme od smlouvy emailem dne 9.7. , který byl zaslaný mým manželem zaměstnankyni Nikole Štefkové, která je naší kontaktní osobou ohledně O2TV. Na infolince nám bylo řečeno, že se s odstoupením od smlouvy máme obrátit na ni.
Na odstoupení od smlouvy ani reklamaci zaslané paní Štefkové nikdo doteď nereagoval. Pouze v MojeO2 se objevily 2 dokumenty o zrušení služby, ve kterých se ale píše, že musíme doplatit 1/5 zbývajícího závazku. S tím nesouhlasíme.
Jelikož jsme od smlouvy odstoupili ve 14denní lhůtě po uzavření smlouvy, žádám tedy zrušení platnosti smlouvy od počátku.


Produkt

internetové připojení, o2tv + balíček kino


Požadované řešení

Požadujeme, aby O2 zrušilo platnost smlouvy od počátku a vyzvedlo si všechny set top boxy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 11:08, před 6 lety

V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitelka ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.

Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitelka, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.

V případě nevyřešení sporu by se spotřebitelka mohla obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 12:04, před 6 lety

Hezký den,

standardně je odstoupení od smlouvy do 14 dnů u služeb zřízených mimo kamennou prodejnu zapotřebí řešit na značkové prodejně. Omlouvám se, pokud vám byla poskytnuta jiná informace.

Jelikož nesouhlasíte s postupem, který byl nastaven, předal jsem vše k řešení našim specialistům z reklamačního oddělení, kteří vás budou kontaktovat ohledně dalšího postupu.

Nyní vás poprosím o strpení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2019 11:10, před 5 lety


Jana Dušková

Dosud jsem nebyla nikým kontaktována, odstoupení od smlouvy nebylo vyřešeno, faktury nebyly stornovány.
Jelikož jsem nyní v zahraničí, prosím o kontakt emailem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2019 11:38, před 5 lety

Hezký den,

vaše podání je nyní v řešení našich specialistů, kteří se vás snažili kontaktovat, nebyli však úspěšní a hovor jste jim nepřijala. Budou vám tedy volat opakovaně, aby se s vámi dohodli na dalším postupu.

Poprosím vás, abyste jim další příchozí hovor přijala.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 06:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2019 16:35, před 5 lety


Jana Dušková

Smlouva byla zrušena od počátku a peníze byly vráceny. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 15:43, před 5 lety

Hezký den,
děkuji za potvrzení dořešení celé záležitosti, jsem ráda, že jsme vám mohli vyhovět k vaši spokojenosti.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2019 12:58, před 5 lety


Jana Dušková

Hodnocení: