Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednali jsme v e shopu Deokork 6 kusů klik na vnitřní dveře. Jedna klika měla nekvalitní vnitřní nástřek barvy.Kliku jsme zaslali zpátky a reklamovali nekvalitní výrobek.Z firmy Deokork nám telefoncky pan Pisarovský arogantně oznámil, že po konzultaci s výrobcem se mu vysmál, že reklamace je neuznatelná na vnitřní nástřek a zákazník si vymýšlí. Byl do telefonu arogantní a v podstatě se nám vysmíval a následně nato seknul telefonem. Vůbec nezaslal výrobek výrobci na posouzení reklamace,co jsme se dozvěděli, po telefonickém hovoru s výrobcem firmou Kobra kde k nám byli vstřícní a neměli problém s výměnou výrobku, pokud obdrží reklamované zboží.
Jsme velice rozhořčeni jednáním zástupce firmy Deokorkpanem Pisarovským a nic si už v nebudeme u nich objednávat! Někteří majitelé firem si možná dosud neuvědomili, že jsou to zákazníci, z peněz kterých žijí.
klika na nitřní dveře
výměna nekvalitního výrobku a slušné jednání
|
Tweet |
Prodejci ze zákona nevyplývá povinnost řešení reklamace s výrobcem, může o reklamaci rozhodnout sám. Nicméně pokud reklamaci zamítá, je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud ale sám výrobce uzná, že se jedná o vadné zboží, prodávající by měl vadu odstranit. Výrobce není povinen k výměně, protože není smluvním partnerem spotřebitele, ale je možné, že v případě pasivity prodejce, bude sdílný k nějakému řešení.
Společnost DEOKORK s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Spotřebitel může prokázat existenci vady znaleckým posudkem. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.