Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#34141Vulgarni ,zly,a drzy chovani zastupkyne vedouci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2019, před 6 lety

karel kratochvil

Znění stížnosti

dobry den,pisu ohledne opakovaného drzého ,arogantního az primo vulgárního chovani jedne zamestnankyne pobočce prodejny Billa ,CESKE BUDEJOVICE ,J.OPLETALA 20,SIDLISTE sumava,jde o pokladni mensi ,silnejsi blondyny,jsem stalym zákazníkem této prodejny,staci jeden jediny pohled a nejradeji bych se otocil a sel si nakoupit jinam,za nakupy si radne platíme tak si jako zakaznici zasloužíme i lidske jednani,verim vkladne vyrizeni a vymenu za lepsi pokladni,dekuji KAREL KRATOCHVIL


Požadované řešení

Verim v radne potrestani a sjednani napravy ,ve fronte jsem si vyslechl několik stejnych nazoru na tuto osobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 17:17, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V tomto případě se však nejedná o vynutitelný právní nárok spotřebitele, tedy o spor, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.