Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den,pisu ohledne opakovaného drzého ,arogantního az primo vulgárního chovani jedne zamestnankyne pobočce prodejny Billa ,CESKE BUDEJOVICE ,J.OPLETALA 20,SIDLISTE sumava,jde o pokladni mensi ,silnejsi blondyny,jsem stalym zákazníkem této prodejny,staci jeden jediny pohled a nejradeji bych se otocil a sel si nakoupit jinam,za nakupy si radne platíme tak si jako zakaznici zasloužíme i lidske jednani,verim vkladne vyrizeni a vymenu za lepsi pokladni,dekuji KAREL KRATOCHVIL
Verim v radne potrestani a sjednani napravy ,ve fronte jsem si vyslechl několik stejnych nazoru na tuto osobu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V tomto případě se však nejedná o vynutitelný právní nárok spotřebitele, tedy o spor, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz.