Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Bydlím v Praze 4 a nakupuji v Tescu expres na Nuselské ulici a opakovaně se mi stává, že zboží v akci není na prodejně a nikdo se neobtěžuje je doplňovat. Konkrétně se teď opakovaně jedná o minerálky. Už asi měsíc nejsou k dostání jemně perlivé Mattoni a nebo Magnesia. Ať přijdu jakýkoli den a hodinu regál je prázdný. Už mi to opravdu vadí. Děkuji předem za vyřešení i odpověď. Kecová
jemně perlivá voda Magnesia nebo Mattoni
postarat se o doplňování zboží. Udělat kontrolu ve jmenované prodejně.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby nabídka společnosti obsahovala tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.