Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.04.2014 jsme zakoupili na e-shopu Sporthall.cz pánskou mikinu, která byla dne 14.04.2014 zaplacena z našeho účtu v celkové částce 543,- Kč.
Dne 24.04.2014 jsme se dotazovali e-mailem na info@sporthall.cz, který byl uveden na jejich stránkách a 28.04.2014 jsme obdrželi e-mail, že mikina není a nebude dostupná a že nám bude platba vrácena zpět. Což se nestalo.
Pokusy o kontakt přes mobilní telefon 733519729, který byl uveden na jejich stránkách byl pokaždé neúspěšný a sms se vrátila po několika dnech jako nedoručená.
Dne 22.05.2014 jsme tedy poslali dotaz vrácení platby znovu e-mailem a byl vrácen jako nedoručitelný.
Ve středu 04.06.2014 jsme se opět pokusili o telefonní spojení na mobilech, které se zobrazili ve vyhledávačích této firmy (733519729 a 732550099) a v obou případech je mobil vypnutý a je zapnuta schránka.
Jejich internetové stánky se nedařilo již ani načíst.
Posílán znovu dotaz přes e-mail a znovu se vrátil jako nedoručitelný ... další dotaz byl tentýž den směrován z manželčina e-mailu na e-mail majitele firmy Sporthall, který je uveden pod IČO 67582729, Bc. Radek Pernica na který nebylo dodnes odpovězeno.
Pánská mikina No-Fear - White/Green - Velikost : XL SU55604390 - Celková částka 543,- Kč
Vrácení platby na náš účet a jak již psala paní v předešlé stížnosti s tímto prodejcem ... ochrana dalších kupujících před neseriózností tohoto prodejce.
|
Tweet |
V případě, že dojde ke zrušení objednávky a kupní cena již byla uhrazena, stala se ze strany prodejce bezdůvodným obohacením a prodejce je povinný uhrazené částky ve sjednané lhůtě vrátit. Pokud nelze prodejce kontaktovat elektronicky, doporučujeme určit mu přiměřenou lhůtu pro vrácení peněz písemně, tj. poštou (nejlépe doporučeně).
Hodnocení:
Komentář: Na základě doporučení byl prodejce i majitel kontaktován písemně (doporučeným dopisem) a platba byla nakonec vrácena.