Společnost


Pernicová Věra

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3415Nevrácení platby za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2014, před 11 lety

Radek a Lenka Čápovi

Znění stížnosti

Dne 12.04.2014 jsme zakoupili na e-shopu Sporthall.cz pánskou mikinu, která byla dne 14.04.2014 zaplacena z našeho účtu v celkové částce 543,- Kč.
Dne 24.04.2014 jsme se dotazovali e-mailem na info@sporthall.cz, který byl uveden na jejich stránkách a 28.04.2014 jsme obdrželi e-mail, že mikina není a nebude dostupná a že nám bude platba vrácena zpět. Což se nestalo.
Pokusy o kontakt přes mobilní telefon 733519729, který byl uveden na jejich stránkách byl pokaždé neúspěšný a sms se vrátila po několika dnech jako nedoručená.
Dne 22.05.2014 jsme tedy poslali dotaz vrácení platby znovu e-mailem a byl vrácen jako nedoručitelný.
Ve středu 04.06.2014 jsme se opět pokusili o telefonní spojení na mobilech, které se zobrazili ve vyhledávačích této firmy (733519729 a 732550099) a v obou případech je mobil vypnutý a je zapnuta schránka.
Jejich internetové stánky se nedařilo již ani načíst.
Posílán znovu dotaz přes e-mail a znovu se vrátil jako nedoručitelný ... další dotaz byl tentýž den směrován z manželčina e-mailu na e-mail majitele firmy Sporthall, který je uveden pod IČO 67582729, Bc. Radek Pernica na který nebylo dodnes odpovězeno.


Produkt

Pánská mikina No-Fear - White/Green - Velikost : XL SU55604390 - Celková částka 543,- Kč


Požadované řešení

Vrácení platby na náš účet a jak již psala paní v předešlé stížnosti s tímto prodejcem ... ochrana dalších kupujících před neseriózností tohoto prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 11:47, před 11 lety

V případě, že dojde ke zrušení objednávky a kupní cena již byla uhrazena, stala se ze strany prodejce bezdůvodným obohacením a prodejce je povinný uhrazené částky ve sjednané lhůtě vrátit. Pokud nelze prodejce kontaktovat elektronicky, doporučujeme určit mu přiměřenou lhůtu pro vrácení peněz písemně, tj. poštou (nejlépe doporučeně).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.6.2014 17:20, před 11 lety


Radek a Lenka Čápovi

Hodnocení:

Komentář: Na základě doporučení byl prodejce i majitel kontaktován písemně (doporučeným dopisem) a platba byla nakonec vrácena.