Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.3.2014 jsem objednala košili Calvin Klein za 1099 Kč přes Servis 24 na účet č. 194100332/0300 (ČSOB) u této společnosti. Objednávka byla přijata a po mé urgenci mi odpověděli meilem, že ji 28.3. předali dopravci (Česká pošta)omylem na dobírku a peníze mi vrátí obratem na účet.Od té doby nikdo z firmy nekomunikuje, telefon neberou,na meily nereagují, byť jsem je urgovala - 8.4.,21.4.,8.5.,29.5.,Doklad o placení platby mám,i historii meilů. Obrátila jsem se na svoji banku - Českou spořitelnu o to, aby jsem podala reklamaci za nedodané zboží. Obratem mi odpověděli, že se mám obrátit na policii. Prosím o radu, co mám dělat dále. Děkuji Marcela Harbáčková
Chtěla bych vrátit peníze zpět.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena. Smluvní strany mají vzájemná práva a povinnosti. Prodávající má povinnost dodat zboží. Spotřebitelka svou povinnost uhradit kupní cenu již splnila. Pokud prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu, spotřebitel má právo po uplynutí dodatečně stanovené lhůty, která může být stanovena i mlčky, na odstoupení od kupní smlouvy. V odstoupení je nutné uvést způsob a lhůtu pro vrácení peněz.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.
Společnost se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.