Společnost


modomat.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#3416Reklamace nedodaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2014, před 11 lety

Marcela Harbackova

Znění stížnosti

Dne 23.3.2014 jsem objednala košili Calvin Klein za 1099 Kč přes Servis 24 na účet č. 194100332/0300 (ČSOB) u této společnosti. Objednávka byla přijata a po mé urgenci mi odpověděli meilem, že ji 28.3. předali dopravci (Česká pošta)omylem na dobírku a peníze mi vrátí obratem na účet.Od té doby nikdo z firmy nekomunikuje, telefon neberou,na meily nereagují, byť jsem je urgovala - 8.4.,21.4.,8.5.,29.5.,Doklad o placení platby mám,i historii meilů. Obrátila jsem se na svoji banku - Českou spořitelnu o to, aby jsem podala reklamaci za nedodané zboží. Obratem mi odpověděli, že se mám obrátit na policii. Prosím o radu, co mám dělat dále. Děkuji Marcela Harbáčková


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2014 10:49, před 11 lety

Kupní smlouva byla uzavřena. Smluvní strany mají vzájemná práva a povinnosti. Prodávající má povinnost dodat zboží. Spotřebitelka svou povinnost uhradit kupní cenu již splnila. Pokud prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu, spotřebitel má právo po uplynutí dodatečně stanovené lhůty, která může být stanovena i mlčky, na odstoupení od kupní smlouvy. V odstoupení je nutné uvést způsob a lhůtu pro vrácení peněz.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:57, před 10 lety

Společnost se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.