Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost je schopna a ochotna vyřídit reklamaci vadných sluchátek k telefonu jenom, pokud bych jí dal sluchátka i telefon, že prý to někam pošlou. Kvůli tomu nebudu mazat obsah telefonu, do kterého jim nic není a být bez telefonu přinejmenším několik dní.
Gigaset GS370
Vyměnit sluchátka za fungující s daným telefonem.
|
Tweet |
Pokud je možné reklamaci sluchátek vyřídit bez zaslání telefonu, není společnost oprávněna jeho zaslání požadovat. Pokud by tak činila, mohla by omezovat spotřebitelova práva z vadného plnění nepřiměřeným požadavkem ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takovéto jednání je zákonem zakázáno a nepřihlíží se k němu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
po zjištění detailních informací došlo prodejcem k mylně poskytnuté informaci. U zařízení Gigaset GS370 při reklamaci sluchátek není potřeba předat i samotné zařízení (toto platí pouze u pevných zařízení - pevná linka)
Prosíme Vás tedy o zaslání sluchátek na naší adresu SMARTY CZ a.s., reklamační oddělení, Olivova 2096/4 Praha 1, 110 00, Praha 1, nebo osobně na naší prodejně v ul. Politických vězňů 13, Praha 1, 110 00 Po-Pá 10-19hod.
V případě zaslání nám pošlete na email reklamace@smarty.cz sken podacího lístku a v případě záruční reklamace dojde k proplacení poštovného.
Děkuje a omlouváme se Vám za komplikace.
David Šulc
Reklamace
Vzhledem k tomu, že jsem začal jednat se servisní organizací Micos, kde bude pracovník opravující mobily v pondělí, počkám na domluvu s ním. Pokud se nedomluvíme, přinesu znovu sluchátka do prodejny.
Dobrý den pane Šebesto,
děkujeme za informaci a ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace.
S pozdravem
Pavlína Slavíková
Reklamační oddělení, Smarty CZ
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Sluchátka dnes předána firmě Smarty k reklamaci.
Dobrý den pane Šebesto,
sluchátka byla v servisním středisku vyměněna za nová. Jsou připravena k vyzvednutí na prodejně, kde jste reklamaci uplatňoval.
S pozdravem.
Pavlína Slavíková
Reklamační oddělení, Smarty CZ
Vyměněno, nová fungují. Vyřízeno.
Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.