Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#34163Podivná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2019, před 6 lety

Karel Šebesta

Znění stížnosti

Společnost je schopna a ochotna vyřídit reklamaci vadných sluchátek k telefonu jenom, pokud bych jí dal sluchátka i telefon, že prý to někam pošlou. Kvůli tomu nebudu mazat obsah telefonu, do kterého jim nic není a být bez telefonu přinejmenším několik dní.


Produkt

Gigaset GS370


Požadované řešení

Vyměnit sluchátka za fungující s daným telefonem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 18:42, před 6 lety

Pokud je možné reklamaci sluchátek vyřídit bez zaslání telefonu, není společnost oprávněna jeho zaslání požadovat. Pokud by tak činila, mohla by omezovat spotřebitelova práva z vadného plnění nepřiměřeným požadavkem ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takovéto jednání je zákonem zakázáno a nepřihlíží se k němu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2019 11:52, před 6 lety

Dobrý den,

po zjištění detailních informací došlo prodejcem k mylně poskytnuté informaci. U zařízení Gigaset GS370 při reklamaci sluchátek není potřeba předat i samotné zařízení (toto platí pouze u pevných zařízení - pevná linka)
Prosíme Vás tedy o zaslání sluchátek na naší adresu SMARTY CZ a.s., reklamační oddělení, Olivova 2096/4 Praha 1, 110 00, Praha 1, nebo osobně na naší prodejně v ul. Politických vězňů 13, Praha 1, 110 00 Po-Pá 10-19hod.
V případě zaslání nám pošlete na email reklamace@smarty.cz sken podacího lístku a v případě záruční reklamace dojde k proplacení poštovného.

Děkuje a omlouváme se Vám za komplikace.

David Šulc
Reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2019 13:46, před 6 lety


Karel Šebesta

Vzhledem k tomu, že jsem začal jednat se servisní organizací Micos, kde bude pracovník opravující mobily v pondělí, počkám na domluvu s ním. Pokud se nedomluvíme, přinesu znovu sluchátka do prodejny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2019 15:20, před 6 lety

Dobrý den pane Šebesto,

děkujeme za informaci a ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace.

S pozdravem

Pavlína Slavíková
Reklamační oddělení, Smarty CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 07:46, před 6 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2019 11:52, před 5 lety


Karel Šebesta

Sluchátka dnes předána firmě Smarty k reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2019 10:44, před 5 lety

Dobrý den pane Šebesto,

sluchátka byla v servisním středisku vyměněna za nová. Jsou připravena k vyzvednutí na prodejně, kde jste reklamaci uplatňoval.

S pozdravem.

Pavlína Slavíková
Reklamační oddělení, Smarty CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2019 11:52, před 5 lety


Karel Šebesta

Vyměněno, nová fungují. Vyřízeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 16:01, před 5 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.