Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#34168Neprodloužení a zrušení prémiového členství na C-Date

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2019, před 6 lety

Jaroslav Honzajk

Znění stížnosti

dobrý den,
dne 15.7.2019 jsem si na vaší internetové stránce C-Date zakoupil členství na jeden měsíc ve výši 180,-kč. Tímto vás žádám dnes dne 16.7.2019 o další neprodlužování a zrušení předplatného na vaši stránce C-Date, smazání mého účtu a mých osobních údajů z databáze.
Na email mi odpovídá jen automatický text a nikdo jiný psal jsem na service@c-date.cz,
zdenek.vencl@c-date.com a na
ochrana@c-date.cz

ID kontaktu : E66JDG61 a použitý email jarahonzajk@seznam.cz

Na email poprosim někoho kdo tuto situaci nějak řešil a ví jak, aby mi napsal, budu moc vděčný za jakoukoliv radu. Řeším to už s kanceláří d-test a také s evropským spotřebitelským centrem. Děkuji


Produkt

prémiové členství C-Date


Požadované řešení

Ukončení členství s okamžitou platností, neprodlužování členství o další půl rok, vymazání mého profilu a mých osobních údajů z databáze podle GDPR a neprodlužování členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 10:28, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2019 12:24, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2019 12:47, před 6 lety


Jaroslav Honzajk

Na tento e-mail mi nikdo neodpovídá máte tam ode mě 3 emaily a jeden z dneška, zrovna teď jsem vám ho přeposlal.
Znění:

Interdate S.A.
C-Date zákaznický servis / výpověď
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko

doporučeně
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ve 14denní lhůtě.


Vážení,
dne 15.07.2019 jsem si na Vašich stránkách objednal Prémium předplatné, které má platnost 1 měsíce.
Dne 16.07.2019 žádám o zrušení následného automatického prodlužování a odstupuji tak s řádným časovým předstihem od smlouvy.

email: jarahonzajk@seznam.cz
ID: E66JDG61

Tímto využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy shora citované. Také požaduji, aby byl tento účet Vámi odstraněn, smazán a nebylo již nikterak z Vaší strany nakládáno s mými osobními údaji.

Dne 16.07.2019

Jaroslav Honzajk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 13:52, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost a žádáme ji, aby právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy, které využil, respektovala a provedla kroky, které spotřebitel požaduje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 09:08, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 20:54, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.