Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
dne 15.7.2019 jsem si na vaší internetové stránce C-Date zakoupil členství na jeden měsíc ve výši 180,-kč. Tímto vás žádám dnes dne 16.7.2019 o další neprodlužování a zrušení předplatného na vaši stránce C-Date, smazání mého účtu a mých osobních údajů z databáze.
Na email mi odpovídá jen automatický text a nikdo jiný psal jsem na service@c-date.cz,
zdenek.vencl@c-date.com a na
ochrana@c-date.cz
ID kontaktu : E66JDG61 a použitý email jarahonzajk@seznam.cz
Na email poprosim někoho kdo tuto situaci nějak řešil a ví jak, aby mi napsal, budu moc vděčný za jakoukoliv radu. Řeším to už s kanceláří d-test a také s evropským spotřebitelským centrem. Děkuji
prémiové členství C-Date
Ukončení členství s okamžitou platností, neprodlužování členství o další půl rok, vymazání mého profilu a mých osobních údajů z databáze podle GDPR a neprodlužování členství
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Na tento e-mail mi nikdo neodpovídá máte tam ode mě 3 emaily a jeden z dneška, zrovna teď jsem vám ho přeposlal.
Znění:
Interdate S.A.
C-Date zákaznický servis / výpověď
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko
doporučeně
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ve 14denní lhůtě.
Vážení,
dne 15.07.2019 jsem si na Vašich stránkách objednal Prémium předplatné, které má platnost 1 měsíce.
Dne 16.07.2019 žádám o zrušení následného automatického prodlužování a odstupuji tak s řádným časovým předstihem od smlouvy.
email: jarahonzajk@seznam.cz
ID: E66JDG61
Tímto využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy shora citované. Také požaduji, aby byl tento účet Vámi odstraněn, smazán a nebylo již nikterak z Vaší strany nakládáno s mými osobními údaji.
Dne 16.07.2019
Jaroslav Honzajk
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost a žádáme ji, aby právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy, které využil, respektovala a provedla kroky, které spotřebitel požaduje.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.